![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hehe, hadde ventet på den der ....
![]() ![]() På wideroe.no har vi valgt å legge ut UNG billettene i ulike soner, hvor prisen er den samme innenfor sonen. Da gir vi denne kundegruppen en mulighet til å fly til en fastsatt pris innenfor sonen uansett om det er direktefly eller transfer på ett eller annet punkt. Vi har sett at kundegruppen er mer pris sensitiv enn tids sensitiv, noe som denne historien bekrefter. Alternativt i denne saken , hvor direkteflyet mellom BGO og SVG ikke hadde ledige seter, var å avvise kunden helt pga manglende plass. Nå utnyttet vi ledig kapasitet på andre fly og vi kunne selge en billett til .. Bare klikk på UNG linken på forsiden av www.wideroe.no så kan dere se flere eksempler der på spennende routinger. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Helt OK. Må jo være lov å komme med forslag til alternative løsninger om selskapet ikke flyr direkte, eller ingen ledige seter på andre ruter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grrr! Hvorfor skal bare unge mennesker nyte godt av slike muligheter. Kunne dere ikke hatt en egen pris for "barn, uansett alder" - altså oss som er så barnslige at vi kan tenke oss en ekstratur om Aberdeen på vei mellom to norske byer?
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Men det er fortsatt litt kjipt at man bare kan fly "som ungdom" TRD-ARN på søndager...
(og nå villa den ikke det en gang...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fremtiden i våre hender hevder at det er transporten som dreper verden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
Ja, gi oss et valg med "jeg liker å fly - gi meg en god pris og overrask meg!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempebra av WF!!! Og man blir ikke rent lite misunnelig på dette opplegget som ungdommen nå kan nyte godt av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skulle fly BGO-OSL og haddde ikke dårlig tid. Valgte da ungdomsbillett på WF148. Flyvertinna skjønte ingenting når jeg ikke ville av på verken Sandane eller Haukåsen. Da jeg fortalte at jeg hadde valgt denne ruta bare for å fly litt ekstra med WF ble hun kjempeglad.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jøss - noe som er gratis? Måtte betale for vann ombord når jeg fløy WF sist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Du kommer ikke frem sånn helt uten Widerøe - 5 dager med Norge Rundt Billetten | Savipix | TripReports | 43 | 02-03-2014 21:28 |
Flight med Aerolinas kommer ikke fram! | C130 | Reiseforum | 12 | 29-01-2013 12:40 |
Sjekke inn bagasje helt fram på to separate billetter? | orhel | Reiseforum | 1 | 26-06-2011 11:23 |
De kommer for seint fram(flyselskaper) | k.s. | Flyforum | 4 | 12-06-2008 23:21 |