![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Frem til Italiaturen har jeg alltid vært innlogget på forumet hjemmefra. Etter hjemkomsten må jeg logge meg inn når jeg skal legge inn et innlegg eller svar.
Jeg vil tilbake til den gamle ordningen!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Opplevde det samme, men bare trykk "Remember me" - da ordnet det seg i alle fall for meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hos meg funker husk meg funksjonen helt fint og har aldri hatt problemer med den. Hverken på laptoppen hjemme, på kontoret og på mobilen trenger jeg å logge meg inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Mange sider med webmail eller innlogging krever at man legger inn brukernavn og passord på nytt med jevne mellomrom selv om man bruker "remember me" funksjonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skulle ikke være noe problem med denne forumsoftwaren ... ?? Selv er jeg stadig inne fra forskjelllige maskiner og IP'er og har ingen problemer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du har helt sikkert slettet infokapseler (cookies), og da må du logge inn på nytt, så det er grunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har samme problemet hjemme, må logge på hver dag, men på jobb derimot... Pålogget hver gang jeg går til http://forum.flyprat.no ?
Nei jeg sletter ikke cookies hjemme, bruker både IE og Opera og har samme problem uansett. E!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde samme problemet selv. Bruker Firefox. Hadde problemet med flere nettsider og prøvde å slette cokkiesene men ingenting virket. La likegodt Firefox inn på nytt og nå er alt i sin skjønneste orden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Naar man hopper mellom maskiner kan slikt skje. Remember me tar seg av at det ikke blir plagsomt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Den forrige varianten av forumet, mener jeg å huske var wsånn, at jeg måtte logge meg på hver gang jeg kom til en "ny" pc (vekslet mellom jobben og hjemme). Den var vel også sånn, at om jeg hadde lest en drøss med tråder i løpet av dagen på jobb, så stod alle markert som ulest når jeg logget meg på hjemme...
I dag veksler jeg mellom jobb-pc, bærbar og stasjonær hjemme, av og til på telefonen, og enda sjeldnere via iPod'en.. Er alltid pålogget uansett hvem av maskinene jeg bruker, og har jeg lest et innlegg f.eks. på jobb, så har jeg fortsatt lest det når jeg leser forumet når jeg kommer hjem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Alt sammen er PEBCAK, og ID 10 Tango. Helt sant.
![]() Men seriøst, kan være en del sånn med at folk har anti-virus som er litt aggressiv på å rydde i kakesmulene. Ellers skal det bare være å logge inn og hake av "remember me". Men enda mer seriøst, det er varm bris i solen på verandaen. Pasta la vista! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg hadde ikke huket av for "husk meg". Allikevel kunne jeg tidligere komme rett inn på forumet og skrive fra hjemme-PC'en. Jeg logget meg inn på en maskin på crewrommet før avreise til Italia. Det gjør jeg ofte. Når jeg kommer hjem igjen, så var jeg fremdeles logget inn fra hjemmet. Inntil nå. Nå er jeg ikke automatisk logget på hjemmefra. Har nå huket av i boksen, så nå går det greit.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hos meg fungerer ikke "remember me" ved innlogging først etter at jeg trykker "post reply". Ved innlogging øverst til høyre går det greit.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kortsvindel? Norwegian trakk kredittkortet flere ganger | robertaas | Småprat | 57 | 08-10-2014 21:47 |
Får ikke sjekket flighter hos LH, må jeg logge inn? | TommyL | Småprat | 3 | 05-03-2014 08:53 |
Noen ganger foran, andre ganger bak... | Turtle | Bilder & foto | 12 | 18-06-2012 21:41 |
JAL til BGO flere ganger i år?? | N-3PB | Flyforum | 4 | 08-08-2009 13:06 |
Hvorfor flere internasjonale ruter er nødvendig fra OSL | hafsunde | Flyforum | 12 | 01-07-2009 09:32 |