![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For de som reiser en del, ser det jo ut til å være endringer til det bedre!
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Moro å se at tonen har fått en annen lyd.
Jeg husker da Ryanair innførte dette for flere år siden. Da var det ikke måte på hvordan det hagglet her på forumet. Spesielt refereringen til at dette ALDRI kom til å bli innført hos fullpris selskaper. Til ettertanke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det er fremdeles en uting....og foreløpig har det heldigvis ikke spredt seg til Europa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og SAS _BØR_ jo tenke to ganger før de innfører det etter sommerens kampanje med "normalt"/unormalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg reiser nesten altid med innsjekket bagasje, rett og slett fordi jeg er lat, og ikke gidder å dra alt skrotet mitt gjennom security, passe på at alt av barberskum og sjampo er under 100mL, for så å komme til flyet å finne ut at hyllene er fulle, og jeg må ha bag forran bena.
Jeg er faktisk enig med SAS i at det er normalt å reise med bagasje, på samme måte som det er normalt at folk har like mye lyst på kaffe om de skal til ARN eller TRD... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
ja, men det koster ...
Passengers travelling on a reservation with checked baggage are required to check-in at the airport and are subject to an airport check-in fee per person/per one way flight at a discounted rate of £4/€5 (or local currency equivalent) if booked online or alternatively if booked at the airport or via a Ryanair call centre the standard rate of £8/€10 person/per one way flight will apply http://www.ryanair.com/site/EN/faqs....ggageallowance |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt overrasket over at Delta slo airTran med dette, men airTran er i kjømda de også. Skyteam Elite og First/Businesspax er selvfølgelig unntatt ... Forhåpendtligvis Widerøe-ansatte også.
![]() Det gledelige er at avgiftene for bonus-billetter er senket .. det koster nå bare $60 for en Europatur. http://www.ajc.com/business/content/...es_travel.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
I USA var det nettverksselskapene som begynte med betaling for bagasje, så LCCene i større grad har kunnet profilere bagasje som en del av det som er billig, mens nettverksselskapene klarer å profilere inkludert bagasje som en del av fordelene med kortstatus eller dyrere billetter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair höjer bag fee och överväger att ta betalt för carry on | Savipix | Småprat | 20 | 02-06-2016 22:04 |
LH tar seg dobbelt betalt for koffert #2 | dc-8-63 | Reiseforum | 21 | 22-09-2011 07:57 |
Tar betalt for plastposer i sikkerhetssjekk | Trety | Flyforum | 1 | 10-08-2007 12:24 |
også easyJet tar betalt for bagasje | CK | Flyforum | 9 | 06-08-2007 21:27 |
DY tar betalt. | LN-SUV | Flyforum | 58 | 24-01-2007 20:58 |