![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,550
|
![]()
I går hadde jeg gleden av å fly TRD-OSL-TRD, og jammen var det satt opp med -800 begge veier, LN-NOB nedover og -NOC hjem igjen. Dette ble første gang med -800 hos DY for undertegnede.
Nedover hadde jeg vært så smart å plassere meg på 11A, og dette viste seg å være et av setene uten vindu. Tilbake igjen var jeg på 10A, og jeg tenkte at nå kunne jeg da skue utover et mørkt og snøkledd Norge. Men nei da, igjen var det å sitte og glo rett i veggen. Hadde det ikke vært mer praktisk om alle hadde tilsvarende konfigurasjon med setene jevn spredd utover, eller har dette kanskje noe å gjøre med konfigurasjonen til -NOC, som vel tidligere har flydd i Spania et sted? ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Piping i bremsene på Norwegians 737-800 | LTH | Flyteknisk forum | 2 | 12-09-2012 21:37 |
SAS B737-800 | kristian | Reiseforum | 49 | 19-08-2011 13:02 |
Start –landings avgift B737-800 VS F. EKS B737-600 | FBUMAN1 | Flyforum | 19 | 28-03-2011 13:04 |
Norwegians nye 737-800 | BSSW | Flyforum | 4 | 11-12-2008 22:52 |
Continental B737-800 | VC-10 | Flyforum | 4 | 12-11-2006 18:22 |