![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Regner med at det her er riktig del av Scanair å videreformidle en forespørsel om hjelp.
Jeg har mottatt en følgende epost Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann KGL!
Foerst saa det ut som et wing-body fairing, men jeg skal sende disse bildene over til Stuctures Enineering og se om de har noe bedre forslag. NAS fasteners, bolts, screws osv. brukes over allt paa flyet og CAMLOC fasteners er vel like utbret. Vi skal se... ![]() Dag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Litt tjukt med honey-comb, så jeg tenker motorcowling først, men vinkelen var litt underlig (litt for 90*).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Her kommer noen nye clues fra en av mine co-workers. Paul er en tidligere Boeing ingenioer. Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Er det ingen fler som har proevd seg? Grunnen til at jeg trodde det var en wing-body fairing er nettopp det du sier Speedbird med den skarpe vinkelen. Snakket med av vaare structures engineers og han mente dette var en eldre type composit panel paa grunn av high-density aluminium kjerne. Dette var ofte brukt paa fly som B727. Han mente ogsaa at et bilde fra insiden kunne forklare litt mer da vi ser en flens, men kan ikke se mere? Dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kan ikke være vrakrester av en eller annen flymaskin som har styrtet i området, som kan være avgjørende for å få avklart noe??
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trenger hjelp til å identifisere et fly | Fellowship | Flyhistorisk forum | 3 | 10-02-2017 17:00 |
Kjøleskap av flydeler til salgs | elgen | Samlerhjørnet | 0 | 07-05-2016 11:58 |
Kan noen identifisere øy i nordlige Karibien? | robertaas | Småprat | 3 | 02-03-2015 22:55 |
Identifisere logo | LN-MOW | Samlerhjørnet | 5 | 20-08-2014 23:06 |
Trenger litt hjelp til å identifisere flyplassene | LN-KOG | Flyforum | 50 | 21-02-2012 17:02 |