![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
NTB-melding fra konferanse i dag:
(NTB): Klar melding fra fungerende luftfartsdirektør Otto Lagarhus: Arbeid med flysikkerhet vil om nødvendig gå foran gjennomføringen av Luftfartstilsynets flytting til Bodø. Hvis vi kommer i den situasjon at arbeidet med å gjennomføre Stortingets beslutning vil gå ut over vårt sikkerhetsarbeid, vil sikkerhetsarbeidet bli gitt prioritet foran omorganiseringen, sier luftfartsdirektør Lagarhus til NTB. Lagarhus overtok ledelsen av tilsynet mandag, og allerede tirsdag møtte han hele Luftfarts-Norge på Luftfartskonferansen 2005 på Lillestrøm. Det jeg vil utrette de neste ni måneder, gjør jeg for å sikre fokus på flysikkerhet. Slik sikkerhet har alltid vært det viktigste for meg i den over 30 år gamle karriere jeg har bak meg. Og jeg vil at vi skal måle krefter med de beste luftfartstilsyn i Europa, sa Lagarhus på konferansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det blir ingen flytting!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Good man!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ikke at jeg har noe i mot Lagarhus -- jeg ser bare ikke hva nytt han fører inn i tilsynet. Peter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og når de ikke klarte å få norske søkere, vil de heller forsøke i utlandet!!!
http://www.tk.no/Innenriks/article1443062.ece Hva er sannsynligheten for at en nederlender vil flytte til BOO når en østlending ikke vil?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
1. Spark den mannen som ikke klarer å få til det umulige. 2. Ansett en "midleritid" person som har å oppdrag å ro det hele i land, dvs reversere det politiske vedtaket for å få tilsyntet til å fungere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Neimen, leser du Tidens Krav da, CK?
![]() Lagarhus sa i sitt aller første intervju at alle steiner, store som små, skulle snues for å finne alle muligheter for å få flyttet LT til Bodø. Dermed er dette pratet om sikkerhet bare et spill for galleriet. Politikere, og deres "utvalgte", går over lik for å få det som de vil, og det finnes nok ikke unntak i et valgår...., tror jeg da. ![]() Så lenge ordene effektivisering og økonomi finnes i samme setning, betyr mennesket/humankapitalen ingenting.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
West Atlantic foran massiv ekspansjon? | Blubird | Flyforum | 14 | 21-05-2022 08:36 |
Sekk under raden foran? | Chriscross | Reiseforum | 13 | 03-09-2015 22:26 |
Vi velger Europa foran hytta | AirbusTrond | Flyforum | 0 | 26-10-2007 13:10 |
TSA foran nedskjaeringer | LN-MOW | Flyforum | 0 | 09-04-2005 13:45 |