![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Bestilte en billett og fikk bl.a dette på e-post.
![]() Flypassopplysninger Oslo Oslo Lufthavn Sterling flyginger Innsjekking: Servisair Handling: Servisair* *Obs! Servisair godtar kun betaling med kredittkort for overvekt eller spesialbagasje. Har du en FLEX-billett og skal fly innen Skandinavia, kan du endre billetten helt frem til 30 minutter før avgang, enten på flyplassen eller ved å ringe følgende nummer: Danmark: +45 70 10 74 74 | Norge: +47 815 58 810 | Sverige: +46 08 4000 0313.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Akkurat samme info på weben deres.
![]() |
#3 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Ups, her har nok noen glemt å endre noe.
Jeg har sendt en mail til vår kontakt hos Sterling, så de kan få korrekt info.. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). Last edited by Jan; 26-06-2008 at 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har bestilt billett igjen og fremdeles påstår de at det er min tidligere arbeidsgiver som skal sjekke meg inn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sterling gjør mye rart - de søker etter ny sjef for corporate identity og business intelligence, men dét har de ikke langt ut på nettsidene sine...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men de har annonsert i de fleste reisemediene? Mener jeg så de stillingene utlyst både på Standby og Takeoff dk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Stemmer bra det ja, her er fra: http://www.standby.dk/
Manager Business Intelligence til Sterling Airlines A/S: http://standby.dk/jobs/1417 Manager Corporate Identity til Sterling Airlines A/S http://standby.dk/jobs/1416
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Er det noe Sterling ikke har så er det Business Intelligence og Corporate Identity...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det tenkte jeg også, og jeg lurer også på om det strengt tatt hjelper å ansette noen managers med det som område. Lurer litt på om de kan oppnå noe som helst med det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja som LCC (correct me if i'm wrong) så høres det litt rart ut, men de satser vel kanskje nytt??? Ville nesten tro de hadde hatt bedre bruk for en entertainment manager for sydenturister til sydeuropa
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som vet hvem denne tilhører? | krølle | Bilder & foto | 2 | 05-03-2019 18:57 |
noen som vet hvilket fly som tar disse turene? | Norwegian737 | Register- og ATC-Forum | 2 | 30-06-2017 20:51 |
Noen som vet hvilken type som skal fly DY569 20. Juni? | svgspotter | Register- og ATC-Forum | 5 | 03-06-2010 09:23 |
noen som vet reg og type som skal fly meg i morgen? :D (ENZV) | svgspotter | Register- og ATC-Forum | 1 | 02-10-2009 19:52 |
Noen som vet hvem eller hva dette er? | FBU 4EVER | Flyforum | 2 | 18-06-2008 14:28 |