![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Förra helgen var det flygshow på Säve, här i Göteborg.
Det blev några bilder, men dessvärre var det litet onödigt stora avstånd till de maskiner som visades upp, så många av bilderna är "crops", vilket ju också syns på kvaliteten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag kommer att lägga upp fler bilder i det här albumet så småningom; http://ingemare.zenfolio.com/p274397971 Kika gärna in där! En till bara.... ![]() ..å så en till bara.... Den här dök upp på söndagen! Kul! ![]() Last edited by IngemarE; 05-09-2008 at 23:44. Reason: Oooone more pic! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Knallfine bilder uansett....ser jo ut som dere hadde et supervær:-)
Må ha vært en super dag på Säve;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tack du!
![]() Jodå, lördagen var riktigt vacker. Så till den milda grad, att jag såg ut som en kokt kräfta på kvällen! HansJ kan intyga...... Söndagen började med mulet väder, men efterhand blev det ganska hyffsat då också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hörrö, lägg upp några bilder från berghangaren! Mina blev för mörka och jag har fullt upp med andra bilder som jag snart ska visa i en ny tråd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kvaliteten er det ikke noe å si på her! Flott serie!
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var ute og fartet lørdagen og stakk innom Sæve! Håper det blir en årlig tradisjon dette! Det var kjekt å se de eldre maskinene som fløy over og landet tett inntil publiken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aero Gulf overtar flymotorverkstedet -> Aero Norway | Sola-ENZV | Flyteknisk forum | 15 | 16-06-2019 12:28 |
Göteborg Aero Show 2010 | AggTouchdown | Bilder & foto | 6 | 01-09-2010 22:53 |
Göteborg Aero Show 2010 | AggTouchdown | Flyforum | 4 | 08-08-2010 11:58 |
Göteborg Air Show til helgen | CK | Flyforum | 2 | 29-08-2009 20:50 |
City Airline startar Göteborg-Luleå og Göteborg-Bergen non-stop! | G-COLE | Flyforum | 2 | 08-09-2005 19:12 |