![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Hei lurer på om noen snille SK/WF folk kan hjelpe meg med seating på en WF flight fra BGO til TRF og hjem igjen på onsdag.
Har knust en tå og går med krykker så kunne godt tenkt meg ett sete langt fremme i flyet. Hva er forresten prosedyre med krykker, får man ta de med ombord i flyet? Jeg kan halte, men det tar tid. Send en PM hvis du kan hjelpe meg.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er det ikke free seating hos WF innenlands?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mener å huske det ikke var det sist jeg reiste BGO-TRF
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ok - sorry - var det når jeg reiste Bergen-Oslo via div. fjorder (Daks 8-100), men kan jo være forskjellig praksis.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Når jeg jobba i WF kabin så var det free seating på alle flighter innland bortsett fra de som gikk med Q400. På utland så er det seating på alle flighter.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det er free seating på denne avgangen. Men "de som reiser med barn og de som trenger spesiell assistanse bes komme først i køen"... Så det skal ikke være noe problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ok takk for hjelpen folkens!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skal WF begynne med seating på kortbane? | blazius | Småprat | 4 | 05-06-2012 19:56 |
Ryanair med seating-test | LN-MOW | Flyforum | 14 | 19-04-2011 20:18 |
En litt spesiell seating request med SAS | Utflyttet | Reiseforum | 0 | 02-02-2010 11:32 |
Boeing selger 787 med 3-2-3 seating | EB | Flyforum | 5 | 23-02-2008 05:31 |
DY med seating og automatinnsjekk fra mars | Hurum | Flyforum | 60 | 05-07-2007 20:10 |