![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://e24.no/boers-og-finans/article2544932.ece#AF
Det er jo ikke unaturlig med noen justeringer her og der, men jeg tror Widerøe ville ha større suksess til Bergen.
![]() |
#2 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Det er bra de beholder Bergensruten. Det tar litt tid å "kjøre inn" en ny rute i markedet, spesielt når det finnes et så godt alternativ som OSL er. Men Etterhvært som folk vender seg til at Rygge er et alternativ, så tror jeg nok det er et marked for denne ruten.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Selv om Kjos sier at de er fornøyd og "planlegger nye ruter" så er jeg ikke helt overbevist av en eller annen grunn. Hadde kanskje ventet litt mer info utvoer det selv om han er flikk til å holde kortene tett til brystet. Resten av artikkelen er bare gammelt nytt som ikke akkurat taler til fordel for Rygge.
Det blir litt i samme retningen som når et selskap blir kjøpt om av et annet og da de nye eierne går ut å sier at alt blir som før, ingen mister jobben og hovedkontoret kommer fortsatt til å være der det er. Så går det litt tid før ting begynner å skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
NRK Østfold er i alle fall optimistiske i tonen:
Satser innenriks fra Rygge Norwegian vil satse mer på innenlandsflygninger fra Rygge. Det fortalte Norwegian-sjef Bjørn Kjos på en pressekonfarnse i dag. Selskapet har tidligere vurdert å legge ned ruten til Bergen pga dårlig billettsalg, men nå er strategien endret, sier Kjos. Kjos sier ruten har gått bedre etter hvert. Derfor skal vi beholde den, og den må gå før vi kan se om vi skal satse mer innenriks, sier Kjos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ingenting nytt i denne artikkelen, og Kjos kunne ikke sagt noe annet på det nåværende tidspunktet enn at de vil satse videre på Rygge. Det er ingen dramatikk i at noen ruter går bort om vinteren, noen for alltid, samtidig som noen nye oppstår. Men som jeg har sagt hundre ganger før, så tror jeg at Norwegian skal slite på kortere ruter som allerede finnes fra Gardermoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mitt poeng var snarere den optimistiske tonen til NRK. Når lokalbefolkningen hører at Norwegian skal "satse innenriks", skapes det visse forventninger. Og som du sier - som sannsynligvis ikke bli innfridd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Akkurat. Journalisten har laget artikkelen utfra ingenting og når det ikke eksisterer noen substans, kan innholdet tolkes i alle retninger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian nedprioriterer Rygge | Glenn | Flyforum | 42 | 08-11-2010 13:12 |
Norwegian og Rygge ! | ENTO | Flyforum | 8 | 22-09-2008 16:24 |
Norwegian klare for Rygge | Stian | Flyforum | 94 | 27-08-2007 12:42 |