![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Lillestrøm. Da var det jammen fredag alt. Litt trøtt i trynet men kaffen hjelper. Sol ute og flytur i morgen så da kan man ikke klage!
![]() Ha en riktig fin fredag alle sammen og god helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner på Ris og det er allerede en fin morgen. Klar for kontoret før det blir noen timer i bilen. Ha en herlig fredag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dagen fra Mongstad. Kjenner jeg begynner å bli klar for bingen nå ja. Ha en fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morn fra USM
Nyder livet på stranden efter en tur på C på LH SQ og MI SQ var en eklatant skuffelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. En liten pause fra ferien i forbindelse med en begravelse, eller bisettelse, eller hva det nå er. Så da blir det en dagstur sørover. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Endelig fredda! Go'vær og ingen planer for helgen. Det passer meg bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God kveld fra Bainbridge, en liten "snarvei" paa vei hjem I fra Portland gav en flott ettermiddag paa stranden I Cannon Beach - straalende sol, passe varmt (unntatt I vannet hvor selv broder EB ville komme loepende opp)....Pelican Brewery har aapnet Brew Pub I Cannon Beach - men med 3.5 timer bak rattet hjem, ble det med et Pint Glass (tomt) og en Breaker Double IPA som skal nytes I morgen - Highway 101 Nordover er flott langs strendene og Stillehavet....ha en fin fredag...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God morgen fra Flytoget retning OSL. En helgetur til Stockholm står på tapetet og om været er like fint der blir det en tur ut i skjærgården i kveld. Ha en fin fredag.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Cardiff. Da er roadtrip'en over og vi skal hjemover. Når man er 2 som booker hender det jo også at ting går litt so-so.
Kompisen min har booket morratog og flybuss nå kl 08.56 til Heathrow, mens jeg har booket siste flyet hjem til Oslo kl 19.45. Det er samarbeid på høyt nivå, det. I morgen skal jeg strengt tatt til Hong Kong på jobb, men helt ærlig... den tror jeg muligens må utgå. Vi får se når jeg våkner. BTW: Om noen er i Cardiff... Marriott'en her er jo ikke akkurat Buckingham Palace, men det er billig som rakkern og de har faktisk en riktig fin lounge. God mat, plenty mat og fri bar fra kl 17.30-21.30. Ha en fin dag
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Mornings! Litt dagvill etter en ferie som varte fra tirsdag til neste torsdag, men begynner å komme på plass i fredagen nå. Bryllup for en gammel bekjent i ettermiddag, nå på formiddagen fikk jeg beskjed at det skulle være klesvask som sto på programmet. Ha en fin fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Gjesp fra BGO, hvor vi så langt i juli har hatt en gjennomsnittstemperaturer ca. 1,5-2 grader under normalen - og helt passe med regn :P
Prøver å få med meg noen folk på ski på Folgefonna i morgen, hvem er med? Ellers tracker man fruen som p.t. har kommet seg til CDG og skal videre til HAV. 2 uker til med jobb før 2 uker ferie, kjenner jeg er klar for litt fri-fri! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag - da gjenstår det å skrive under arbeidskontrakt før man i det minste har en midlertidig jobb fra midten av august av og ut september. Tenker alternativet er verre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Oooops... Gin festival i kantina og vi har 7 timer her.
![]() ![]() Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Härligt härligt, men farligt farligt ..
![]() G'morgen! Strålende morgen her vestsørøstpå. Men det blir nok snart varmt og trykkende med tilbøyligheter til mye støy, lysglimt og høytrykkspyling. Igjen. Ikkeno spess på programmet i dag ennet enn å vente på at skiftet tar slutt og jeg kan komme igang med helgen. Høydepunktet blir nok Roger Waters på søndag. Ha en fredfylt eller støyende helg, alt ettersom! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Helt utmerket hotell. Og deres fish-and-chips (i baren) er muligens den beste jeg har spist på en hotellrestaurant.
Last edited by LN-MOW; 14-07-2017 at 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Utsikt? Du er i Wales. Vil du si at du ikke var innkapslet i tåke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Sent fra min SM-T555 via Tapatalk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Stavanger. Da var en endelig ferdig med prosjekt "male hus". 4 etasjers stillas fra siste veggen er i ettermiddag demontert og fraktet tilbake til jobben og følgelig verker det i både armer og bein. Snakk om å bli mer enn klar for leilighet asså. Men nå er nå ferien begynt, det blir helgen hjemme og tirsdag settes kursen mot sydeligere strøk
![]() Ha en flott aften da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |