![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei
Jeg er svært aktiv i Sivilforsvaret, samt nestleder interesse organisasjonen Oslo Sivilforsvar-Samfunn. Vi forsøker å arrangere en "utflukt"/foredrag pr år for våre medlemmer, det er vanligvis mellom 10-20 personer som deltar. I fjor høst var det Briskeby Brannstasjon, tidligere har det vært 110 sentraler, Politihuset o.l. Lurer rett og slett på om det er noen her som kan gi meg gode tips om hvem/hva/hvor jeg (organisasjonen) skal gå frem for å kunne søke om omvisning på OSL? Fortrinnsvis er vi interessert i Redningstjenesten, men andre ting som tårnet (er vel vanskelig?) og fly vedlikehold har også vært nevnt. Takknemlig for all hjelp! Camilla :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ring Jo Kobro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
OSL har email firmapost@osl.no, som du kan prøve. Det går også ann å kontakte de ulike aktørene for muligheter for omvisning. Men ID-kort for å være på rød sone er ikke så lett å få til.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Om dere får til en omvisning, spør om å få komme inn på OP911, det er jo innen ditt fagfelt. Har selv vært der en tur når jeg jobbet i AY, men da hadde vi en station manager som viste hvem som skulle kontaktes for hva.
For øvrig, takk for svar, MsMaverick. Du hører nok fra meg igjen. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Har vært med på å organisere endel firmabesøk i forbindelse med en forening jeg er med i og vi unngår konsekvent å bruke generelle firma addresser og finner istedet en passende person å kontakte, og det viser seg at det normalt lønner seg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Takk folkens så langt! Postet linken her for å se om jeg kunne finne "smutthull" utenom de vanlige "offentlig" opplyste kanalene...
Har i første omgang sendt en kort og hyggelig mail til unge Kobro - avventer noen dager før jeg evt. forsøker å ringe. Haster jo ikke dette - men et sted skal jeg begynne... Andre forslag mottas fremdeles med takk :-) Evt. forslag til alternative steder... er det letter på Rygge/Torp mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Omvisning hos Airbus i Toulouse. | Vede | Reiseforum | 6 | 12-11-2022 10:38 |
Omvisning på Flesland Terminal 3 | Scandinavian | Bilder & foto | 6 | 20-12-2016 18:01 |
OSL-BGO-OSL-TRD/OSL-TRD-OSL (2012) | SeatBelt | TripReports | 17 | 09-07-2012 11:28 |
OSL-omvisning med Speedbird | Cecilie | TripReports | 24 | 14-04-2008 22:15 |
Spottetur/omvisning på Kvernberget! | S. Holberg | Bilder & foto | 12 | 25-03-2008 16:57 |