![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg og noen andre heldige sjeler var og fikk en liten omvisning på den nye terminalen på Flesland.
Fortsatt en del som gjenstår før åpning i August neste år, men det begynner å ta form nå. Det er mye som minner om Gardermoen, så de fleste vil nok kjenne seg igjen på en del områder. Avgangsnivået med buss og taxiplasser, man kan også slippe av folk her. ![]() Avgang øverst, ankomst og så bybanestoppet helt nede. ![]() Veldig åpent og fint i forhold til hva man er blitt vant med på Flesland. ![]() Rekken med innsjekkingsautomater. Veggen i bakgrunnen er midlertidlig og man vil etterhvert se rett gjennom til flyene. ![]() Etter security ser det omtrent slik ut. Platået er en av to slike hvor det blir sitteplasser for ventende. ![]() Og slik ser det ut der oppe. ![]() I enden av hallen sett her i fra var det snakk om en SAS Lounge ![]() Det nye bagasjeannlegget så betydelig bedre ut enn det som de bruker nå. Dette var ca halve av det som kommer. Langtidslager i bakgrunnen. ![]() Bagasjebåndene sett i fra utland. Tre bånd til utland og to til innland. ![]() ![]() Jeg gleder meg i hvert fall til ny terminal på Flesland. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia flytter fra Terminal 3 til Terminal 5 på Heathrow | Martin | Småprat | 8 | 08-02-2012 18:55 |
Ny terminal på Flesland | bgo-flyer | Flyforum | 4 | 01-04-2011 20:10 |
Omvisning OSL? | MsMaverick | Flyforum | 5 | 27-02-2008 17:03 |