![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hvorfor tar det så utrolig lang tid å uploade ett bilde på airpics.com..........jeg sendte inn til www.jetphotos.net og www.airpics.com på samme dag , fakrisk airpics først. mens bildet mitt ble accepted på jetphotos igår er det fortsatt i queue på airpics.......
Er litt rart ettersom airpics er en mindre side , og hvis dem skal bli store så burde man kanksje ansatt noen nye screeners........( så at en ny er nettop satt inn ) ![]() Jeg tror det er ingen som går fra f.eks airliners.net til airpics hvis det er likke lang queue på airpics. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Man går ikke fra airliners.net. Man blir avvist!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje det har noe med screeningsprosessen å gjøre? Jeg antar at det ikke bare er snakk om å uploade et bilde - det skal kvalitetssjekkes osv., og kanskje har airpics.com andre standarder å forholde seg til enn jetphotos.net
Det er vel alltid kjekt å strekke seg litt etter det som er bedre...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg tror ikke at airpics har noe høyere standard en jetphotos for sinne bilder, heller omvendt tror jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ting tar tid ja, det er fordi dette skjer på fritiden vår
![]() Jeg selv er admin på Airpics, men har ikke vært veldig aktiv i det siste pga liten tid, men ting kommer seg snart håper jeg ![]() Ha en bedre Jul, både med eller uten bilder i queue ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp, ting tar tid. Er også slik fotografiavgjører på airpics. Vi er bare noen få stykker som tar dette på fritiden. Hvert år rett før jul tar også andre aktiviteter noe av vår tilmålte tid. Til info tar det også lang tid i månedene juni, juli og august når "alle har vært" på pakketur til syden og "alle" har tatt ti bilder hver av samme MyTravel maskina...
![]() Uansett, keep on knipsing and send the bilder inn!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kanskje det skulle vært satt en grense allerede,
Fly som det finnes 100 vis av bilder av skulle blitt stoppa, og bare spesielle bilder kommer igjennom ??? Noen her inne har opptil 10 bilder av samme maskinen. Bare spør jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor mye av hva må nesten msteen bestemme. Han er livstidsdiktator og superhøvding på airpics. Vi andre er bare er bare slaver av hans diktaturiske demokrati...
![]() ![]() Spør han på forumet på airpics.com... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
AirPics-gjengen gjør en veldig god jobb, og uploader du et fint bilde av en "vanlig" maskin, haster det vel ikke så fælt? Min erfaring er at om man har noe HOT NEWS, og klikker av for det under up-loads, blir disse bildene prioritert, og kommer fort on-line
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det tar lengre tid med Airpics akkurat nå, men det er ikke bestandig slik. En idé Airpics-gjengen kunne rappa fra Jetphotos er den som forteller hvor i køen bildet er.
Ellers antar jeg at det kommer inn veldig mye rart som skal siles vekk, og alt skal begrunnes ved avslagene. Og med tanke på at dette er en fritidsyssel synes jeg det går ganske så bra. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
men alle disse forsjellige bildesidene er fritid baserte sider
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Edit, vanlig tyrkleif
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du vil ha bildene dine kjapt på nett - skaff deg din egen nettside og last opp bildene dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...ja de fleste av oss driver paa fritiden, men det betyr ikke at vi er likestillt. Sammeligner du Airpics med Airliners.net saa operer Airliners.net som et stoerre bedrift...med 200 screenere...servere som har supprt i fra et universitet.....
For aa illistrere hva som gaar inn paa aa fikse "bug'en" som gjoer det umulig aa slette egne innlegg (som LCH78 lengter etter)...har Richard kjoepet eget test domene i fra samme ISP....jeg har bygget en egen SuSe 9.2 server med Samme versjonene av MySQL og PHPMyAdin som vaar ISP leverer....dette er mange timer som har gaatt med foer vi har startet med troubleshooting.....saa det er forskjeller......
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airpics.com | JELSC | Bilder & foto | 0 | 20-04-2014 12:35 |
Airpics.com | Tændis | Bilder & foto | 4 | 23-06-2008 13:14 |
AirPics.com | sirpjalle | Flyforum | 13 | 01-10-2007 16:58 |
www.wideroe.no vs www.germanwings.com | LN-KOG | Flyforum | 13 | 18-10-2005 06:12 |