![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reiser til Oslo i morgen tidlig i forbindelse ATPL-kurs. Ettersom jeg må ha med meg alle ATPL-bøkene blir det litt baggasje å ha med. Har bestilt reise med bonus-poeng (faren min har Eurobonus basic). Slik jeg har forstått det er det maks 20 kg jeg får ha med, men det stod ikke noe om antall kolli jeg får sjekket, men jeg antar det er kun ett?
Slik situasjonen min er nå har jeg en koffert som veier like i underkant av 20 kg, pluss en som veier ca. 25 kg. Hvor mye ekstra må jeg betale for det ekstra kolliet (vet det blir 40 kr ekstra per kg over 20 kg)?
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
"underkant av 20 kg" = 18kgs? + en på 25kgs. Da betaler du for 23kg - 23kgx40kr = 920kr. Eller, hva er egentlig spørsmålet? ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror du besvarte spm mitt nå
![]() Ser uansett ut som det blir en dyr tur... Er vel ikke noen her som tilfeldigvis vet hvor mye det koster å sende et kolli med toget sørover? Må jo bli noe rimeligere enn 920 kr?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Du får flørte med den som sitter på innsjekk forhåpentligvis en dame og håpe på det beste.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hvis det er flørting som må til, så har jeg tydeligvis draget på en mannlig agent av asiatisk opprinnelse på SEA.. Fikk med dobbel kvote håndbagasje på turen hjem.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er vel utrolig sjelden at innsjekk er såpass nazi? Du skal vel ha med deg mye rart før de begynner å kreve penger i SAS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Dessuten jo mindre du sjekker inn jo gladere blir LN-RRA her på forumet som da slipper å lempe det inn i cargo ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tja, 25 kg overvekt er vel kanskje ikke så lett å slippe unna med...?
Ser ut som jeg sender bøkene i posten. 150 kr for en smart-pakke er uansett bedre 920 kr. Trenger jo ikke bøkene før på mandag likevel.
![]() |
#10 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
LN-RRA jobber vel på trafikksiden i SGS gjør han ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
Trodde han jobbet som stuer, men det vet vel du bedre enn meg.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg er ikke sikker men han vet det nok best selv. Så han kommer kanskje med et svar hvor han jobber.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
På dette området ligger Norwegian i forkant av SAS. SAS bør ha 20 kg. gratis bagasje, men mulighet for 20 kg. ekstra for f.eks. 50 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Helt riktig det Vede, jeg er Trafikkonsulent/Red Cap og ikke stuer
![]() Du fikk jo meg med på et bilde av RC/SK for ikke så lenge siden, og der hadde jeg i hvertfall SAS uniform på meg ![]() Last edited by LN-RRA; 13-02-2008 at 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor kan jeg kjøpe Travelpro? | Helikopter | Reiseforum | 34 | 11-04-2014 17:42 |
Hvor kan jeg bli med i Sola Spotterklubb? | L1011-385 | Flyspotting | 16 | 07-01-2013 15:48 |
DAT (C) , hvor mange kilo kan jeg få med meg ? | sail4fun | Reiseforum | 4 | 12-12-2012 11:44 |
Hvor kan jeg handle flyplakater? | Mantis | Samlerhjørnet | 8 | 09-04-2008 20:47 |
Jeg undrer på hvor mye drivstoff blir brukt på korte strekninger. | ATC-flyradar | Flyforum | 18 | 16-03-2007 21:23 |