![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har vel aldri hatt behov for å bruke mobilen til å sjekke inn fordi jeg stort sett har benyttet anledningen til å sjekke inn på internett, men det er utvilsomt en veldig stor fordel å ha muligheten til dette. I tillegg liker jeg veldig godt å få beskjed om evt forsinkelser (nå bruker jeg stort sett wideroe.no, så om det er de eller SAS som sender ut beskjedene vet jeg ikke - informasjonen må vel uansett komme fra SAS i utgangspunktet). Jeg har ved forsinkelser flere ganger opplevd at jeg har fått informasjon om forsinkelser lenge før denne informasjonen blir formidlet via skjermer på flyplassen og/eller fra gatepersonalet. I tillegg fikk jeg vel SMS med gateinformasjon sist jeg fløy med SAS. Det er også veldig kjekk informasjon, og verdsettes helt klart.
Denne typen tjenester gjør at verdien av å fly med SAS kontra alternative transportører øker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enig, sms-tjenestene fra SAS er uslåelige. Satt på FCO i høst og så på skjermen ved gate der det sto ON TIME (det var fem min til avgang og ingen A321 på plass), mens jeg fikk sms fra SAS om NEW TIME. Veldig bra, gate-changes og hene pakka. Super tjeneste!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Mobiltjenesten til SAS reddet meg en gang da jeg skulle reise Oslo-Bergen. Jeg var veldig sent ute, mistet blant annet et flytog, men sjekket inn på wap mens jeg satt på flytoget. Da jeg kom på Gardermoen var det 15 minutter til avgang, men heldigvis var jeg sjekket inn. Fikk til og med sendt avgårde en stor koffert (som kom med på flyet) - til tross for at bakkepersonalet ikke var spesielt happy. Hadde jeg kommet på flyplassen uten å være sjekket inn, ville jeg aldri fått sendt avgårde bagasje og kommet med på flyet. Thanks SAS!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Gjorde faktisk det samme fra en taxi på vei til CDG for en stund siden. De sto og ventet på kun meg som siste mann ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og ang SMS, så sjekket jeg OSL.no og SMS varsling for ankomsttider , 15,- NOK pr melding skal de ha
![]() Men CPH Denne gratis service kan benyttes af både danske og svenske mobilkunder ![]() 1:0 til CPH |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SMS'ne fra SAS er Priceless!
![]() Her er et par tre eksempel: Var akkurat ankommet TRD med WF fra MJF, slo på mobilen og fikk denne: Flight Information SK 0355 14DEC07 Trondheim Oslo Avg: 1125 Ny tid: 1150 Vennligst sjekk inn i henhold til opprinnelig avgangstid. Mvh SAS Kl 1145 var jeg klar i gaten og så flyet komme inn mot gaten! Da kommer denne: Flight Information SK 0355 14DEC07 Trondheim Oslo Avg: 1125 Ny tid: 1200 Vennligst sjekk inn i henhold til opprinnelig avgangstid. Mvh SAS På returen er det nesten bedre! Står i bagage drop køen kl 1545 når denne tikker inn: Flight Information SK 0364 16DEC07 Oslo Trondheim Avg: 1700 Gate: 22 Mvh SAS Akkurat kommet meg gjennom sikkerhetskontrollen kl 1612 når denne kommer: Flight Information SK 0364 16DEC07 Oslo Trondheim Avg: 1700 14 NY Gate: 14 Mvh SAS Og mens vi er i ferd med å gå ombord i flyet kl 1653 kommer denne: Flight Information SK 0364 16DEC07 Oslo Trondheim Avg: 1700 NY tid: 1710 Gate: 14 Vennligst sjekk inn i henhold til opprinnelig avgangstid. Mvh SAS Thank you SAS ![]() E!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva får jeg får SAS-poengene? | Fry | Reiseforum | 5 | 06-08-2014 20:14 |
Skryt av SAS EB! | sirpjalle | Småprat | 3 | 05-06-2013 14:38 |
Litt skryt av SAS | robertaas | Småprat | 9 | 04-06-2012 16:22 |
Sonberg: - SAS-ansatte har fått alt for lite skryt | TCAS | Flyforum | 7 | 23-03-2010 15:16 |
Syk på fly. Skryt av SAS! | TG923 | Flyforum | 0 | 17-04-2008 16:49 |