![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Må også skryte litt av SAS når det er fortjent.
Har i helgen hatt en bonustur til St. Petersburg, 15.000 poeng + 465 kr. -takket være sølvstatus slapp jeg lang innsjekkingskø på kaotisk russisk flyplass. -På Arlanda fikk jeg komme med et tidligere fly, de er greie ved gaten -De fikset meg flyets beste sete -Ble oppgradert til økonomi pluss slik at jeg fikk litt servering inkludert -Kunne ikke spise standardmaten, men de fikset noe annet til meg. Et lite skår i gleden av det var et utgammelt fly med luftdyser så skitne at jeg ikke turte ta i dem, men alle i SAS jeg hadde kontakt med idag gjorde sitt beste for at jeg skulle få en fin reise. ![]()
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Kjekt å vite at sølvstatusen hjelper
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det sägs att det inte skall gå att bli uppgraderad vid bonusresa, men det var kul att höra att det faktiskt förekommer! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, inntrykket en har fått her og på andre forum er jo at EBS er en nesten verdiløs status.
Men av og til kan det faktisk være ganske praktisk, ønsker f eks at jeg hadde hatt EBS når jeg var på alpetur sist. Laaaaaang kø til innsjekkingen i GVA for de som ikke kunne bruke business-skrankene, og dessuten slipper en jo å betale ekstra for 1 ekstra kolli utover den vanlige bagasjen (dvs skibag). Blir EBS på 20 segmenter og 19200 grunnpoeng i juli, får håpe jeg er like heldig med den nye statusen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kom gerne med en tripreport ! Skal også på bonusrejse til St Petersburg senere på året.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er snakk om oppgradering ved bruk av poeng for oppgradering av bonusreise (som i teorien ikke skal gå)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har hört att chansen för uppgradering även utan poäng är i stort sett obefintlig när man är på bonusresa, men jag har trots allt sett några exempel där det skett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er blevet opgraderet på bonusrejse med LH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oppgradering skjer paa grunnlag av status selv ved bonusbilletter. Det skal ikke vaere mulig aa bruke poeng med bonusbilletter, men det har skjedd, eller hva someone ;') Jeg og reisefoelge har blitt oppgradert fra oekonomi til Eco Extra fra Beijing til Stockholm paa bonusbillett p.g.a. soelvstatus. Da hadde jeg ogsaa kun brukt 20 000 poeng +avgifter per skalle for billettene. Mitt lille bidrag til SAS-skryt. Det er svaert gledelig at de igjen skal gi 100 % bonus for alle billetter.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er vel her snakk om å bruke poeng for å oppgradere bonusreiser og ikke at SAS selv velger å oppgradere deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skryt av SAS EB! | sirpjalle | Småprat | 3 | 05-06-2013 14:38 |
Sonberg: - SAS-ansatte har fått alt for lite skryt | TCAS | Flyforum | 7 | 23-03-2010 15:16 |
Syk på fly. Skryt av SAS! | TG923 | Flyforum | 0 | 17-04-2008 16:49 |
SAS får skryt for mobiltjenster | CK | Flyforum | 6 | 19-01-2008 21:20 |
Skryt av wideroe.no | LN-SEK | Flyforum | 20 | 17-04-2005 10:52 |