![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Da jeg ringte 05400 i dag var jeg i utgangspunktet nummer 26 i køen, men tastet inn EB-nummeret og ble nummer tre. Måtte likevel vente i 1 t. og 10 minutter, blant annet 30 minutter som nummer en i køen. Hva er dette for et useriøst opplegg? Lurer SAS kundene til å tro at de er lenger foran i køen enn det de i utgangspunket er? Jeg kan ikke tro at jeg i virkeligheten var nummer en i køen så lenge...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
avsluttet
|
![]()
Hm... da hadde jeg gitt dem en ordentlig sidekommentar pga ventetiden...
Antar du har gullstatus? Jeg vet ikke om tlf systemet skiller mellom ansienniteten mellom gull-holderne... Altså, hvem som har mest poeng mellom de som ringer inn akkurat like etter at du har fått frem status, hvem som har hatt lengst gull-status... (?). Men èn time, da gitt... Jeg syns det var litt vel drøyt, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
psstt
![]() Bruk heller en annen tjeneste neste gang, som svarer på online chat i løpet av sekunder, og garanterer deg et kvalitativt svar på epost innen 10 minutter .. Det går også å ringe, men telefonnummeret er bevisst tonet ned da det er et helt klart og uttalt mål at dialogen skal helst være elektronisk da dette er mest effektivt både for kunden og aktøren.. Guess who ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Forrige uke ringte jeg 05400 to ganger siden jeg måtte få brukt en voucher. Den ene dagen begynte jeg som nr 4, men det tok for det 45 min å komme gjennom. Dagen etter begynte jeg som nr 5 og da tok de 3 minutter å komme gjennom. Begge ganger tastet jeg inn bonusnummer. Er EBB, enn så lenge ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Som EBG har jeg erfaringen at 05400 er besvart som oftest innen 10-30 sekudner etter jeg er ferdgi med å taste inn nummeret mitt, så det høres ut som en brutal prioritering i køen der. Det som derimot har vært oppe til diskusjon og som jeg merker selv, er at dette med å ringe tilbake og beholde plassen er ganske nærmt en hvit løgn med mindre du stryker "beholde plassen".
Etter å ha vært med å skrive kode og sy sammen et og annet callcenter så er ofte en slik funksjon definert som "om vi har ledige agenter så gir ve de samtaler vi har lvoet å ringe tilbake", slik at de som faktisk venter i køen blir tatt først, så går ledige ressurser til å retunere samtaler. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
I dag; Jeg ringte 15.28 ble nummer 29 og la umiddelbart igjen nummeret mitt. 15.30 ringte jeg opp SAS igjen og da jeg var nr. 1 i køen tastet jeg telefonnummeret mitt fordi at SAS ringte pga. første samtalen. Gjett hvor lang tid det tok før jeg ble ringt opp igjen; 1 1/2 time for å være som nr. 1. At man beholder sin plass i køen er en saga blott! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
avsluttet
|
![]()
ergo, 05400 er en "hoax"... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() Vad hände då? Och sitter chat-personalen på helt andra system än telefon-personalen? Last edited by paer; 17-01-2008 at 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
05400 og endring av billetter. | Hickok | Reiseforum | 12 | 23-06-2013 11:40 |
SAS 05400 - Reklame | LN-TIB | Småprat | 7 | 24-09-2012 21:44 |
Email bekreftelse fra 05400...hvor lang tid? | Someone | Flyforum | 9 | 08-01-2008 17:54 |
05400 | LN-KOG | Flyforum | 5 | 07-04-2006 17:02 |
05400 ute av drift | DY | Flyforum | 17 | 03-12-2004 09:01 |