![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finnair kom med sine trafikktall i dag. Alle selskapene i gruppen transporterte 648.400 passasjerer i nov, noe som er 12.1% flere enn i fjor. Trafikken til Asia steg med 15.7 prosent, flynordic, passerte 80.000 passasjerer.
Ser ut som Asia-strategien gir selskapet betydelig vekst. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Dette er en perfekt SAS datter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lindegaard nevner et mulig salg av Spanair til Berlingske Tidende skriver dn.no. Selskapet er i følge han ikke en del av kjernevirksomheten og kan innbringe 7-8 milliarder. Dette er penger som bør brukes østover...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Selvsagt sikler SAS på Finnair. Finnair er godt drevet, har et rutenett som SAS drømmer om østover og et godt rykte. Er imponert over hva finnene har fått til av flyvninger med selskapet. Mange destinasjoner i fjerne østen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Merkelig topicnavn om man ser til inneholdet i tråden, men jeg for da virkelig håpe, for Finlands skyld, at den finske stat ikke selger.
Nå er jeg ikke i AY lenger, men det kan aldri være bra for de finske flypaxen om dette ville skje. Så tror jeg heller ikke staten kvitter seg med sine aksjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Håper for all del ikke Finnair selger seg til SAS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvorfor er det greit at SAS eventuelt selges til Lufthansa - mens det er fryktelig galt at Finnair eventuelt selges til SAS? Beats me - men det er neppe den største overraskelsen på dette forumet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Og det var rettet til?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Til de som har hatt meninger om temaet...f.eks!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian forventes større enn SAS fra 2014 ! | Spacetime | Flyforum | 23 | 07-06-2011 23:49 |
AY større enn SK på intercont | MD11 | Flyforum | 5 | 16-11-2010 15:32 |
Vil Norwegian bli større enn SAS | FlyboyKarsten | Flyforum | 10 | 18-09-2010 22:02 |
Ryanair er ferd med å bli større enn SAS fra Østlandet | MartinL | Flyforum | 57 | 31-08-2009 09:18 |
easyJet større enn Ryanair | EB | Flyforum | 2 | 08-03-2005 08:46 |