![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Prøvde å bestille en reise SKN-CPH i desember, men nei da - det er ennå ikke publisert ruter SKN-BOO etter 25. oktober. Når vil dette være klart?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Der kom de visst. Men etter å ha sittet et par timer på www.wideroe.no og prøvd å booke billetter på strekningen er jeg dritt lei av å finne billetter til OK priser (ca. 4500 for 1 voksen + 1 barn) for så å få en feilmelding ("Dessverre har flyselskapet ikke oppdatert deres reservasjonssystem, og det viser seg, at det allikevel ikke er plass på valgt avgang/pris. Vennligst gå tilbake og velg alternativ avgang eller pris. [1] (15079) Vi har problemer med behandling av forespørselen. Vi anbefaler at du venter noen minutter og så prøver på nytt. Vi beklager dette.") i det jeg trykker "kjøp" i slutten av dialogen. Dessuten ser det ut til at hvert slikt mislykket "kjøp" spiser av utbudet av billigbilletter - i alle fall ser det ut til at de tilbudte prisene spretter opp med et par hundre kroner for hver gang jeg gjør et helhjertet forsøk på å booke. Hva er visten med å tilby priser som ikke kan selges? Dersom det faktisk er slik at prisen justeres opp i løpet av en 5 minutters bookingdialog burde vel www.wideroe.no stå ved den opprinnelige prisen? Dersom jeg går i en butikk forventer jeg å få varene mine til prisen som er annonsert i hylla, selv om butikkens leverandør skulle finne på å justere opp prisen før jeg kommer til kassa.
![]() Last edited by blazius; 17-01-2008 at 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
har du prøvd å trykke der det står "hjelp/chat"?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg tror årsaken er at vinterprogrammet for kortbanenettet er i ferd med å legges ut i natt og i dag, og at alle oppdateringene mht bookingklasse/ pris med mer er i ferd med å kjøres inn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hmrf. Kanskje lurt å vente med å selge billettene til de lar seg selge?
![]() Prøvde igjen nå, kom nå så langt at jeg fikk legge inn kortnummer, men nå ble det "* Systemfeil. Vennligst prøv igjen. (4616) * Systemet kunne ikke behandle forespørselen. Kontakt teknisk kundestøtte for ytterligere assistanse. (9015)." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Joda, nattevakta ba meg prøve igjen, uten at det hjalp.
Hovedpoenget mitt er at når man tilbyr en vare til en gitt pris (gjennom 90% av bestillingsdialogen) bør man kunne stå for den prisen, og heller ta tapet på egen kappe dersom den prisen ikke er tilgjengelig i det kredittkortet forsøkes belastet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
...og jeg endte opp med å være utro mot WIAS og bestilte billetten via Berg-Hansens onlineløsning i stedet. Kanskje ikke så lett å tilpasse detaljer som på wideroe.no, men jeg fikk i alle fall kjøpt billettene jeg ble tilbudt. Og da var det greit at bookinggebyret var høyere enn på www.wideroe.no.
Last edited by blazius; 17-01-2008 at 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Cargoflightene OSL, når kommer de? | ENGM 911 | NSFF-forum | 9 | 11-05-2010 11:20 |
Når kommer 737-800? | storg | Flyforum | 53 | 19-12-2007 23:58 |
Når kommer ??? | Lennart | Flyforum | 8 | 07-03-2007 21:29 |
Når kommer'em? | ENGM RAMP | Flyforum | 5 | 23-03-2006 23:58 |
Når er det CO og Korean kommer ? | TigerBlack | Flyforum | 4 | 27-07-2005 19:06 |