![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'soendag der borte!
Her i Amerika er det fortsatt loerdag og Seattle har akkurat tatt nok et skritt i retning av Superbolla. 'The Other Washington' ble akkurat slaatt 35-14. Soendagen byr paa Burnley-Arsenal og Stoke-Newcastle. Moro med cup! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Nei natti fra denne kanten, så kan vi snakkes rundt norske lunchtider.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Er litt trøtt i dag, ble sent i går kveld, men det var verdt det, slengte inn en DVD med I am legend. Kan absolutt anbefales! ![]() Ellers er det feiring av min eldste datters 6-års dag, så det blir fult hus og stormende jubel x 2, først barneselskap og så famile. Ha en roligere dag med mindre desibel folkens ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mårning!
Det snør det snør! Våknet til at de to nedereste rillene på trappen var nedsnødd, så her var det bare å sette igang! Nå har jeg på følelsen at det blir en kopp kakao, for skal man tro på MET.no gir ikke snøværet seg på Østlandet med det første.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God søndag (tror jeg skipper 'morgen')!
![]() Ble sent i går - Martin dro først rundt klokka tre, og så ble jeg sittende oppe litte granne til. Vært våken en times tid nå, spist litt frokost, og nå skal jeg ut og gå tur i Maura's nærområde. Ha en hyggelig dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oooohhhh.... Det ble sent i natt, ja! Våknet av at noen ringte på dørklokka kl. 11:10. Men nå er jeg våken (farligste tiden på døgnet er fra man står opp til man våkner!), har fått i meg frokost, zappet litt på tekst-TV. Har også konstatert at det har snødd i natt. Karl med traktoren har brøytet innkjørselen, men det gjenstår litt å måke allikevel.
I kveld blir det middag hos min far og hans kone. Ha en fortsatt fin søndag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God söndag eftermiddag!
Inte mycket på agendan idag annat än en sauna och en långprommenad ute i snön. Sen skall det väl planneras för en bättre tur till Stockholm i morgon tillsammans med en ung dam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag... Vinterbilen Alfa Romeo tok oss trygt ned (i motsetning til en del SUV`er som lå strødd i veikanten)fra Geilo i formiddag... Skal bli en hvit x 2 ettermiddag - ingen alkohol inne og mye sne ute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag!!
Er straks klar for jobben, og etter hva jeg kan forstå har vinden løyet noe slik at det igjen er trafikk på SSJ og BNN! Det betyr litt mindre jobb for oss på MJF ![]() Men det er søndag, og erfaringsmessig er flyene noe fulle i dag... E! Edit: Ikke fulle som i alkoholpåvirket, men fullbooket av pax, he he
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Egil: Har du fått någon söndagsläsning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da er man tilbake i byen etter en helg på Beitostølen. Nydelig skiføre med mye puddersnø og både bortover og nedover formen ble testet. Ellers må jeg irritere meg over enkelte bilister som får panikk med litt snø i veien og holder 50kmt på veier man fint kan kjøre i 80-90......men men med BMW og 4WD kommer man seg forbi
![]() ![]() Last edited by Someone; 06-01-2008 at 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
JAAAAA
![]() Fantastisk, endelig kom den !! Takk og Takk ![]() E!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen | LN-MOW | Flyforum | 13 | 05-11-2007 01:14 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 5 | 25-02-2007 20:34 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 2 | 07-01-2007 13:12 |
God soendag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 25-09-2006 02:03 |
God morgen, soendag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 13-11-2005 19:46 |