![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
OK, så er det ikke så alvorlig da. Men vi skal over på nye noen disker og dette lar seg ikke gjøre uten noe nedetid. Jeg regner med at om alle planer går i boks så rekker jeg dette i morgen kveld/natt når jeg kommer fra Oslo, sånn ca 0130. Det hele burde ta 30 min maks.
Så derfor må dere som har nattevakter faktisk jobbe, og de som bor i Bushistan faktisk ha ettermiddagen med et forum-avbrudd og de som ferier rundt hele kloden som bruker forumet får faktisk ta seg en tur på stranden. ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Har jeg nevnt at du gjør en knalljobb for forumet her, Alex? Ikke?
Du gjør en knalljobb for forumet her! (Men #¤%&/( ta nedetid. Ammatør. Hehe.) K |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Takktakk! Men nå kommer det en kontramelding!
![]() Diskene er forsinket i juleposten så jeg er ikke i Oslo før lørdag og gjør dette. Og, nå slapp VMWare 3.5, som gjør at jeg skal i teorien kunne flytte lagringen for maskinen uten nedetid, så da bare lar vi vær å ta ned maskinen. Ta'dah! -A PS: Og, strengt tatt så er vel det langt mer riktig å trekke frem gustavf, han har gjort mesteparten av flyttingen og finmekkingen etter flyttingen. ![]() Last edited by Utflyttet; 12-12-2007 at 15:42. Reason: Cred |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Enig med Falcon-jet'en
![]() Du gjør en knalljobb Alex!
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Jeg er ogsaa enig med Falcon og ENGM RAMP, du gjoer en kjempejobb, og jeg vet godt hvordan det var foer vi flyttet...kort sagt vi ville ha crashet 13:22 i gaar med de tidligere serverne
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nedetid , tror nesten jeg må stille meg i døra på @ å hindre deg i å komme inn.
Men som de andre her sider , dere gutta gjøre en kjempejobb , både med konverteringen , med drift og med å adde' features , stå på ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg trenger minst 7 dagers varsel foer nedetid. Takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. ogsaa midt i beste surfetida for oss expats, da ..... grr ....
![]() neida ... keep up the good work .... har begynt aa venne meg til det nye formatet ... og er veldig glad for aa slippe aa slippe aa signere inn paa nytt hver gang jeg skiftet IP eller maskin ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig med MOW.. Selv er jeg innom her både hjemmefra og på jobb, og måtte alltid signe inn på nytt hver gang jeg kom hjem eller på jobb.. I tillegg, kan jeg nå f.eks. lese et innlegg på jobb, og fortsatt se at det står markert som lest når jeg kommer hjem (med mindre noen har postet nye innlegg, selvsagt..). Før var det kun de jeg hadde lest på akkurat den maskinen som stod markert som lest..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
![]() ![]() Hm... kanskje dere skulle tilby de nye eierene av airliners.net ett kurs. Der hangler det fortsatt over to månder etter flyttingen (som heller ikke var særlig godt informert om på forhånd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mye bagasje blir borte | Concorde | Flyforum | 34 | 25-04-2019 23:42 |
Blir SAS solgt forsvinner det? | ScandinavianAirlines | Flyforum | 1 | 08-01-2011 16:20 |
Forumet ble plutselig borte (26. nov) | Discus | Flyforum | 2 | 27-11-2009 11:18 |
Nedetid for forumet | Utflyttet | Flyforum | 7 | 04-08-2007 18:13 |