![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Vi har fyllt opp diskene våre ganske bra i det siste og jeg skal skru mer virtuell disk til oss, noe som må skje mens systemet er nede. Dette vil nok ta bortimot opp til 4-5 minutter med nedetid. Det er litt avhengig av mine kunder og min røgnrytme, men satser på å gjøre det enten tidlig natt til torsdag 0500 CET (om 5 timer og litt) eller fredag morgen 0500 CET.
I tillegg kommer det varsel om en lengre bolk med nedetid hvor vi skal til å sage og skru voldsomt i databasen til serveren for å ordne i hvordan bilder blir lagret og servet, og dette blir annonsert så fort vi vet. Den nedetiden blir annonsert så snart vi har testet ting og er klar. mvh, A PS: All takk for hederlig innsats i denne konverteringer går til BU662 for kode, og til gustavf for utføring. Pepper om nedetid, endringer og annet negativt rettes til meg og oversees fortløpende. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Register-forumet og ATC-forumet | sail4fun | Register- og ATC-Forum | 0 | 18-04-2008 07:06 |
Nedetid! Forumet blir borte, forsvinner! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 12-12-2007 20:03 |