![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Kolding
Posts: 1,286
|
![]() http://www.borsen.dk/dn/67467 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,348
|
![]()
Skal vi tippe at Finnair blir en tidlig kunde...så LOT?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]()
Ja er gjerne med på den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 430
|
![]()
sinnsykt fett da
![]() endelig noe europeisk som er bedre en usa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Kult!
Hva med en Airbus 250? En søt liten Airbus med plass til 50 pax? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,348
|
![]()
Airbus, Alfa, Italiensk vin, rakfisk fra Valdres...mye europeisk som er bedre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]()
Ja det er vel mye som er bedre i Europa...og annet som er bedre i USA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,262
|
![]()
Med økt rekkevidde og likhet med A330/A340 kan kanskje denne maskinen være noe for SAS på sikt? Til østen blant annet, jf. dagens DN.
Et vesentlig spørsmål blir jo når maskinen er tilgjengelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]()
Det meste er vel aktuelt for SAS...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,262
|
![]()
Men om vi skal prøve å holde oss litt seriøse for en gangs skyld..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,915
|
![]()
Airbus kan lære av Boeing å få flyene mer komfortable innvendig. Alle Airbus fly jeg har reist med har hatt dårlige seter. A320/321/330. Reiste sist med Northwest 330-300 fra DTW-AMS, og allerede på et 2md gammelt fly var det begynt å bli slitt innvendig.
-Dører i "hattehyllen" ville ikke gå i lås -Løse matbrett -Vinduene i flyet var full av is/kondens pga dårlig drenering/lufting mellom vinduslagene. -Seter som man fikk vondt i ryggen av etter 5 min. -Div plastikkdeler som knisset mot hverandre og lagde lyd Det positive var PTV systemet........ KLM sin 10 år gammel 767 var av mye bedre kvalitet innvendig....... Det er i hvert fall bra Boeing har en verdig konkurrent!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,452
|
![]()
Vel, setene leveres per spesifikasjon av tredjepart, saa der er Airbus uskyldig ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]() Quote:
![]() PS, O.T: beste flytur hittil hva angår seter må være Alitalia DC-9 Super-80 og MD-11!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,348
|
![]()
Ja italienere kan det meste...(...bare så synd de ikke klarer å få noen god økonomi i det de driver med!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
Ellers synes jeg A320-serien virker bedre sammenskrudd mtp. kvalitetsfølelsen enn 737 gjør. 737 føles nesten litt skranglete, uansett om vi snakker Classic eller NG.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Indenrigskabalen på vej til at gå op | ValdaIsaksson | Flyforum | 3 | 07-06-2012 11:00 |
Mats Jansson på vej ud? | FlyHi | Flyforum | 18 | 05-02-2010 19:01 |
endelig på vej | sk931 | Flyforum | 3 | 18-01-2007 07:55 |
Næsten den halve vej | sk931 | Flyforum | 0 | 30-12-2006 19:11 |
Passagerafgift på vej i Norge? | PP | Flyforum | 29 | 10-11-2005 19:07 |