![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei alle sammen!
Jeg fant et meget nyttig verktøy for folk som ønsker å bo billig på hoteller i USA. Medlemmer av denne portalen hjelper hverandre med å poste priser og hoteller de oppnår ved å by på www.priceline.com. Sjekk selv!! http://p070.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Takk for det. Har tittet litt på dette. Er i NYC 27.09-01.10 og har booket ( med full mulighet til å avbestille ) Hotel Pennsylvania for $ 206++. Har bodd flere ganger der grunnet pris og spesielt beliggenhet.
Men vurderer Priceline å være OK. Er det 4 * så får jeg 4* og Midtown ??. Den godtok en pris $ 140. Vil det si at det virkelig er hotell i den klassen som aksepterer dette ?? Venter litt før jeg legger in plastikken og hopper i det. Min alder tilsier at jeg er litt forsiktig og må tenke først. :wink ![]() Hvis OK, vil jeg prøve tilsvarende i Chicago neste år ( 17. mai ). Der har jeg før brukt Hotrooms ( i 2001 ). Ser de fortsatt er i drift. Honolulu har jeg unbeatable rates likevel. Uansett, dette er gøy !! Gamle barn kjempestore gleder...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei
Du velger hvor på Manhattan du vil bo og hvor mange stjerner du krever. Sjekk listen på denne websiden hvilke hoteller du kan bli tilbydt. Det er garantert at du får 4* og Midtown dersom du har stilt de kriteriene. Jeg stoler 100% på priceline. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk igjen Tommy777
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En liten ting til Tommy777. Hvor lang tid i forveien kan en i BESTE fall få napp hvis man bidder i NYC ??
NYC er nå tre mnd i framtiden for meg ......Antar du har testet ut dette........ Kjekkere å spørre deg enn de på forumet du anbefalte... ![]() San Diego var jo midt i blinken for meg. Når jeg booket flyreisen med CO, tenkte jeg ikke på at jeg skal være der i Thanksgiving !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Følg gjerne med på den portalen. Dersom noen får en bra pris den helga du ønsker å dra, vil du få samme prisen. Priceline tar penger umiddelbart etter budet er godtatt, så en god grunn til å vente en stund.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk igjen Tommy777.. All understood....... :exclamati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg har funnet et annet forum som tilbyr mye av det samme:
http://www.betterbidding.com/ Begge disse er jeg imidlertid litt skeptisk til. Det er visst en moderator som ikke er helt god på det første, og på betterbidding er det flere tråder om at ikke-amerikanske adreser er vanskelige å få til. Jeg har et par ganger postet at det fungerer bra på priceline.co.uk, men de postingene blir slettet etter noen timer. Anatgelig for å dra trafikk over en link som moderatoren har prosenter av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dæven! Hadde han gustavf holdt seg unna hadde dette vært en 777-tråd
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Beklager.
Og nå ser jeg at postingen jeg har gjort om mitt vinnende bud faktisk er editert uten at jeg har fått beskjed om det. Han er rimelig streng på å fjerne referanser til priceline.co.uk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Får lage en 777 til for å holde opp prosenten.
Men et seriøst svar, prøvde i NYC sist september, men gav opp. Min res. gjort lang tid i forveien ble billigst. Da jeg sjekket ut var walk-in prisen $ 445, jeg betalte $ 206. Dama ved skranken fortalte meg det uten at jeg spurte !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rådyre hoteller i NYC; årsak: Superbowl | SBT | Reiseforum | 6 | 04-09-2013 00:35 |
Askekaos andre steder i verden... | OEH | Småprat | 4 | 21-06-2011 10:33 |
Hoteller NYC | B777ER | Reiseforum | 16 | 06-05-2009 20:02 |
Det er bråk andre steder også | LN-KOG | Flyforum | 4 | 15-02-2008 12:31 |