![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Frankfurt/Main (ddp). Die Fluggesellschaft Air Berlin will einem Zeitungsbericht zufolge eine größere Anzahl von Airbus-Maschinen kaufen. Wie nach Angaben der «Frankfurter Allgemeinen Zeitung» (Montagausgabe) aus Branchenkreisen verlautete, sind sich Air Berlin und der Flugzeughersteller Airbus über die Lieferung von 50 Langstreckenjets einig. Demnach bestellte Air Berlin 25 A 350 und 25 A 330.
http://de.biz.yahoo.com/17062007/336/laquo-faz-raquo-air-berlin-50-airbus-langstreckenjets-kaufen.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
hvor mye i minus skal Air berlin gå ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
«Allerdings sind noch einige Fragen Anzeige der Finanzierung offen, so dass noch nicht sichergestellt ist, ob der Abschluss wirklich veröffentlicht werden kann»,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Så fint jeg kan tysk.
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Skal vi se, spesielt stiv i tysk er jeg ikke, men jeg skal allikevel prøve meg på en oversettelse:
Frankfurt/Main: Flyselskapet Air Berling vil, i følge en avisartikkel, kjøpe et større antall Airbus-maskiner. I følge mandagsutgaven av Frankfurter Allgeime Zeitung opplyser industrikilder at Airbus og Air Berling er enige om en leveranse av 50 langdistansefly. Air Berlin skal (vil?) bestille 25 A350 og 25 A330. og Fortsatt er imidlertid noen spørsmål om finansiering uavklart, slik at det enda ikke er sikkert om avtalen faktisk kan offentliggjøres. Google Language Tools kan forresten være til betydelig bedre hjelp med tysk enn de fleste andre språk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Spør du meg er oversettelsesprogrammer livsfarlige å bruke når det gjelder rykter og antakelser slik som i dette tilfellet. Her er det åpenbart ingen som vet, derfor antyder teksten at AB både vil bestille og at de faktiske har bestilt, jfr. verbformen "Bestellte" > bestilte
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Seychellenes slutter med langdistanse | FlightDeck | Flyforum | 2 | 03-08-2019 00:53 |
Juletur til Berlin med Air Berlin | Fbu76 | TripReports | 4 | 02-01-2014 08:47 |
Med Air Berlin til Berlin | AirbusTrond | TripReports | 23 | 11-05-2009 01:39 |
Til Berlin med Air Berlin, DUS-TXL-CGN | WF-380 | TripReports | 14 | 13-04-2009 16:26 |
Air Asia med langdistanse | jb1 | Flyforum | 10 | 09-01-2007 15:10 |