![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ankom hjemsted etter reise fra USA med LH (flybytte i Frankfurt) i går, dessverre uten kofferten som sist ble sett ved innsjekk i USA... Har fått åpnet sak på dette via SAS Ground Services og fått referansenummer som blant annet kan brukes ved søk på WorldTracer.
Worldtracer har nå i godt over et døgn vist status "Tracing continues. Please check back later". Dette virker ikke veldig oppløftende - er det noen som har noe info om hvor oppdatert informasjon dette verktøyet gir (hentes informasjonen fra flyselskapenes databaser, eller er dette noe som oppdateres kun en eller to ganger i døgnet)? Dersom dette er direkte koblet mot flyselskapenes data så fall lover det vel ikke helt bra at man selv etter et døgn ikke kan si hvor bagasjen har tatt veien..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minner meg om en side jeg var innom for mange år siden på nettet, lost in translation.
Her var det listet opp diverse mer eller mindre morsomme og tragiske oversettelser, bla fra Kastrup (husker ikke om det var en handlingagent eller et flyselskap), men på skiltet stod det: We take your luggage and send it all over the world ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
USA og så via FRA med måske sent fly fra USA, ja det kan gå galt... Du kan jo sende mig dit AHL nummer imorgen hvis ikke du har hørt noget, så kan jeg da forsøge om jeg kan hjælpe Hilsen fra Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Når jeg mistet min bagasje på Heathrow i Januar under en transfer fra SK til BD (CPH-LHT-BHD) fikk jeg bare beskjed om at tracing pågår helt frem til de SGS ringte fra CPH om at bagasjen nå hadde ankommet CPH 1 uke etter den forsvant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hvem bryr seg om det systemet? Savnet bagasje er et evig mas, ta heller kontakt med selskapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |