![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott spotterterasse paa taket av terminal to ... desverre lander mye av lcc-trafikken (som opererer fra Terminal 1 som ligger paa motsatt side) paa en bane som ga meg direkte motlys. Saa det ble mye Malev ...
Det ligger ogsaa en liten museumspark innen gangavstand fra terminalen, men desverre stengte den akkurat da jeg kom dit. Men det ble noen bilder over gjerdet. Enjoy! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mye fint her
Spesiell takk for bildet av HA-LBE og HA-MOA. Vekker gode minner fra 1971.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Var dette idag? Var der i formiddag med Q400 OE-LGH
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ser at eg må ta meg en tur til Budapest :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kjekt å se at HA-LCO fortsatt er hel (Eller er det HA-LCG ? )
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Jeg var der nede for 3 år siden. Det er flere ex-Malev pensjonerte piloter som sitter inne i hvert fly og forteller dem som ønsker det historien om hvert av flyene.Interessant å få høre hvordan de opererte disse flyene fra slike erfarne folk. Særlig historiene om når de fløy inn over tidligere Sovjet Unionen med mangelfulle navigasjonshjelpemidler. Det er absolutt verd et besøk på museet der som -MOW nevner. Terrassen på terminalen er jo en av de beste i Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Tok litt mer bilder fredag morgen foer jeg floey ut. Kommer enten her eller i trip-rapporten .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
OK ... her er ogsaa et par 'bonusbilder' tatt inne i terminalen rett under spotterterassen foer avreise fredag morgen. Denne gangen sto solen bedre, og det var mulig aa fotografere mot Lufthansa hangaren. Morgenen er nok den beste tiden aa fotografere paa.
FedEx'en kom litt for kjapt paa meg - derfor ble den litt uskarp ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Flotte bilder! Har selv hatt noen fine timer på den terrassen, veldig bra tiltak! Men jeg skjønner ikke hvorfor Malev maler snutene på flyene sine. Synes alltid fly får så gammelt preg da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye bra bilder, altid kult å se hva som beveger seg rundt om i europa
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra Praha til Oslo i utsøkt solskinn | EspenRR | Bilder & foto | 4 | 16-08-2019 12:41 |
Solskinn på Ørsta-Volda Hovden | Halvorsn | Bilder & foto | 10 | 12-04-2013 11:01 |
Thai 747 15/3-13. I Solskinn. | TKDahl | Bilder & foto | 3 | 25-03-2013 17:21 |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
Budapest | BGO | Flyforum | 3 | 17-01-2007 20:58 |