![]() |
|
![]() |
#1 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Har planer om en tur til Budapest rett etter påske. Men får ikke legge inn en bestilling hos Norwegian, skal ikke Oslo-Budapest trafikkeres i sommer. Hadde vært ok om de startet Bergen-Budapest, så slipper jeg et flybytte.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
hmm fra osl med daglige avganger fra og med 13 april........
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Skal selv en tur tur til Budapest i slutten av juni, og har forundret meg over at DY ikke tillater å bestille gjennomgående billetter via Oslo. Jeg endte opp med å bestille billett BGO - AMS - BUD med KLM. Erfaringen er at DY ikke alltid er suveren på pris når reisen innbefatter flybytte i Oslo.
At DY ikke tilbyr BGO - BUD direkte er egentlig litt underlig. Jeg kan ikke forestille meg annet enn at markedet burde være der, de andre utenlandsdestinasjonene til DY fra Bergen tatt i betraktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Norwegian er helt klart dårlig når det gjelder gjennomgående billetter. For det første legger man de gjennomgående billettene alt for sent ut. Dessuten er prisene ofte høyere enn med SAS, KLM, Lufthansa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS åpner Oslo-Budapest, København-Budapest og København-Praha | FlightDeck | Flyforum | 7 | 03-11-2012 18:37 |
Budapest 2012 | owj1310 | Bilder & foto | 1 | 26-06-2012 07:28 |
Ryanair i Budapest | CFM | Småprat | 25 | 28-04-2012 20:52 |
Budapest | FlyboyKarsten | Reiseforum | 1 | 04-03-2012 18:08 |
Budapest - Amsterdam | DCHalvorsen | TripReports | 2 | 13-07-2007 00:45 |