![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er noe jeg helst ikke ser naar jeg er ute og kjoerer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Shitt pomfritt! Dette så ikke bra ut, men jeg regner med at
den blir tauet - slik at det ikke er like ille som det ser ut? ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det der skjer da rett som det er på motorveien mellom Oslo og Gardermoen..
Ellers minner det meg om et videoklipp jeg så en gang: Et ektepar er ute og kjører, kona sover, og de ligger bak en bil som blir tauet "baklengs" av en annen bil. Mannen kjører så nære han kan, og vekker kona... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minner meg om en annen skremmende opplevelse jeg hadde.
(For de som ikke er kjent i stavangerdistriktet. På E-39 har vi en autopass-bomstasjon, og en gang i tiden var det 90 km grense der, nå er det 60) ¨ Det er snart helg og jeg er trøtt og på vei hjem, og sant som skal sies, jeg ligget alltid over fartsgrensene. Men prøv å se for deg at du kommer susende i 120, og plutselig ser du en bil som rygger mot deg.... Det var et ![]() For å si det sånn, det hadde blitt en stjernesmell om det hadde smelt ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DinSide test: På hvilken flyplass vil du helst overnatte? | Exiz | Småprat | 12 | 07-04-2018 13:55 |
UK - Air Force på OSL, ikke hvilken som helst. | ENGM 911 | Bilder & foto | 10 | 25-03-2012 20:58 |
Maldivene, noe å tenke å for de som vil dit? | Utflyttet | Reiseforum | 6 | 03-01-2012 01:04 |
Hvilket Oppvisningsteam vil du aller helst se? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 14 | 13-02-2011 11:13 |
Hvem vil du helst ha i Star Alliance av disse? | Bizflyer | Flyforum | 28 | 06-04-2009 17:51 |