![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Atlanta-champagnen tok tilbake United!
United Airlines to serve Coke again By DUANE D. STANFORD The Atlanta Journal-Constitution Published on: 04/30/07 Coca-Cola will once again be the exclusive soft drink supplier to United Airlines, having lost the deal five years ago to PepsiCo. United announced a five-year deal with the world's largest soft drink maker on Monday. Starting May 1, passengers will be able to choose from Coke, Diet Coke, Sprite, Sprite Zero and Spring Water, as well as Seagrams Ginger Ale, Tonic and Seltzer Water. Also being replaced is a line of soft drinks by Cadbury Schweppes. In addition, United will serve Coke products in its offices and airport lounges beginning later this year. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trodde ikke dette var av interesse, men jeg er IHVERTFALL glad.
Her er den "lille" diskusjonen vi har hatt på FT om saken... ![]() http://www.flyertalk.com/forum/showthread.php?t=685052 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Det ante meg at du hadde en viss interesse, ja .....
![]() For en traad ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg er faktisk ikke så kresen på om jeg får servert Coca eller Pepsi. Pepsi er vel en anelse søtere. Derimot synes jeg Cola light er udrikkelig, men jeg kan fint drikke Pepsi Max. Det jeg drikker mest nå for tiden er faktisk Cola Zero. Et ganske ålreit produkt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Pepsi smaker best for den er litt søtere. Blir stort sett juice på fly!
Pepsi lager MountainDew ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Festlig at dette er noe de faktisk lager et stort oppstyr av
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pepsi suger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Cola Zero er faktisk det vi fikk servert som Cola Light før det nye søtstoffet Sucralose erstattet Aspartam som søtstoff for 1-2 år siden.
Jeg var en av de som klaget til både Oslo og Atlanta, og ville ha gamle gode Cola Light tilbake. Ved å få Cola Zero, er jeg fornøyd. Det er forresten omvendt i England og USA, kanskje også andre steder, der er det Cola Zero som har Sucralose i seg og Cola Light som har Aspartam. But I digress ![]()
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg vil ha tilbake Coke C2 som de hadde i US for to år siden!
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
C2 er ikke lett aa faa tak i lenger ...
Wikipedia: American sales did not live up to early expectations (due, mostly, to the decline of the low-carb fad, and, partly, to the success of Coca-Cola Zero, a very low-calorie version of Coca-Cola); however, Coca-Cola said the brand would remain in its line-up, even while Pepsi discontinued its equivalent product, Pepsi Edge, in late 2005, just one year after its introduction. Many store shelves completely replaced the product with Coca-Cola Zero due to display, shelving and storage limitations, and with the introduction of Coca-Cola Cherry Zero, the product disappeared from all store shelves where it had previously remained. An inquiry to the Coca-Cola company in February of 2007 revealed that only one bottler in the South Eastern United States still produced the product, and that it had been discontinued. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Min mor drikker, og kjøper kun Cola-light. Da de byttet søtningstoff for et par år siden, ble colaen plutselig "vond" (les: smakte annerledes), og hun irriterte seg over at den gamle ble borte. Etter at Cola Zero kom, og det er blitt mye mindre av Cola Light i butikkene, irriterer hun seg over at det er vanskeligere å finne Cola Light. Hun må selvfølgelig ha Light, for Zero er ikke like god (som i følge det du sier er den samme brusen som var "god" for to år siden..) Personlig, drikker jeg like gjerne Coca-Cola, som Pepsi. Står jeg i butikken eller på bensinstasjonen og skal ha meg en halvlitersflaske, tar jeg alltid Coca-Cola, men om jeg f.eks. er ute og spiser på et sted hvor de serverer Pepsi, gjør det meg ingenting |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Pepsi max sku de ha hatt i statene og!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er stort sett overvektige som drikker light produkter. Det smaker vondt og ser ikke ut til å hjelpe noe særlig på vekten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har ikke smakt Cocoa Cola eller Pepsi på nesten 5 år... Ikke det største savnet - selv om jeg drakk nesten 1 1/2 liter hver dag av skvipet... Godt at noe går i riktig retning for skvipet fra Atlanta....her i gamlelandet er de kjørt ut på sidelinjen av Pepsi og særlig Pepsi Max...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
1) Cola Zero smaker ikke det samme som "gamle" Coca-Cola light. Jeg har også hørt det ryktet før, men kan ikke se at det er noe hold i det. "Gamle" Coca-Cola light hadde en mer kunstig smak enn Cola Zero.
2) Det er bare på light-brus at Coca-Cola ikke er nummer én. I absolutte salgstall holder vanlig Coca-Cola stand som mest solgti Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Pepsi suger! Jeg boikotter restauranter og flyselskaper som serverer Pepsi! Bare ekte Coca Cola holder for meg. Husker dere forresten at Pepsi malte en Concord blå? Og at Pepsi laget en blank gjennomsiktig Pepsi? Og at Michael Jackson reklamerte for Pepsi? Sier ikke dette det meste om Pepsi? Godt å se at United har innsett sin store tabbe da de valgte Pepsi... Coke Is It!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kan noen dere fortelle meg vordan fordelingen av disse to e rprosentvis, ev. med RC Cola.
Drikker kun RC Cola selv siden den blir laget i verdens sentrum, LILLESTRØM :clap |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
UA dumper 1000 piloter | LN-MOW | Flyforum | 1 | 24-06-2008 14:58 |
Austrian dumper 50-setere | CK | Flyforum | 5 | 05-12-2007 21:01 |
Aeroflot dumper IL-86 omgående | Blubird | Flyforum | 6 | 25-10-2006 20:06 |
United dumper bagasjesystemet i Denver | LN-MOW | Flyforum | 9 | 09-06-2005 15:42 |