![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Norwegian starter opp med Moskva ruten i juni
Norwegian med rute til Moskva Men mere interessant er det at det ser ut til at de IKKE skal ha 737-800'er på en god stund enda....
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Ja antallet norske reisende til Rusland er i sterk vekst! Spesielt av næringslivet. Tror absolutt dette er et smart rutevalg for Norwegian. Det er jo over to år siden de begynte å snakke om den ruten!
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Da gikk den våte -800 drømmen i vasken
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Må si at DY ekspanderer bra!! De satser veldig på øst Europa som vil være et vekstområde innen både turist og næringsliv i framtiden. Men valget mellom en gammel gris og Aeroflot sin A 320 med mat og drikke ombord er rimelig enkelt for meg!! Hvis ikke prisene til DY blir veeeldig lave da.. Alle kan kjøpes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,612
|
![]() Quote:
Siste setning i artikkelen til hangar.no sier vel sitt. DY har hatt personnel i India for å besiktige -800 maskinene og gått igjennom records. De kommer. Fisher -300 maskinene som opprinnelig var tiltenkt viste seg å være i en teknisk tilstand som ikke stemte intensjonsavtalen.De måtte ha fått sendt ned egne motorer for så å montere disse og fly den første kjerra opp til Lasham for vedlikehold. Deretter ta av moterene og frakte disse ned til den andre kjerra , sette de på og fly denne opp til Lasham også. Pluss en rekke andre feil og mangler. Dette endte opp som "advokatmat". Derav innleie temporært av 2MD'er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Interessant.. Hvor er SAS oppe i alt dette?
For meg ser det ut som at Kjos sier at det ikke blir noe 738 på minst et år.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 396
|
![]()
Aeroflot øker i tillegg til 6 ukentlige flyvninger mellom Oslo og Moskva (SVO) i sommer med A320/TU154
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,612
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,594
|
![]()
Standard business praksis aa benekte alt inntil presse- eller boersmeldingen ligger paa bordet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,936
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,594
|
![]()
Tu'ene kan vel fortsatt brukes, men OSL er planlagt uten i sommer..
skoslsvo10jul 1 SU 212 /JCD 27 OSLSVO 1130 1605 32S 0 L 03JUL28OCT WSYBHQMNKLTVXGUO 2 SU 212 /JCD 4 OSLSVO 1155 1630 32S 0 L 05JUL25OCT WSYBHQMNKLTVXGUO 3 SU 212 /JCD 1 OSLSVO 1215 1650 32S 0 L 09JUL22OCT WSYBHQMNKLTVXGUO 4+ SU 212 /JCD 35 OSLSVO 1245 1725 32S 0 L 04JUL26OCT WSYBHQMNKLTVXGUO |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Blir fast Airbus fra sommeren ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Tipper at SAS gjerne vil fly på Moskva og forhåpentligvis jobber de med saken slik at folk slipper en såpass lang tur med DY.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
DY bør tenke på Pristina !! Den vil gå så det suser....... Også :wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,480
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Jeg har ikke noe spesielt imot DY, de er nødvendig i Norge for å gjøre SAS bedre både på produkt og pris. Jeg fløy mange turer med DY innenriks i fjor før jeg flyttet til Chicago. Jeg valgte DY når de er vanvittig mye billigere enn det SAS var og når de har ruter som passer mine tidspunkt. SAS er et selskap som står mitt hjerte nært og jeg foretrekker dem, men ikke for enhver pris. Men det jeg ikke liker er at DY og SAS ikke konkurrerer på like vilkår. Den debatten har vi hatt mange ganger før og jeg orker ikke ta den igjen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2006
Posts: 371
|
![]()
Bare for å oppdatere en uvitende: På hvilke måte får DY fordeler sammenlignet med SAS? Billigere fuel? Lavere avgifter? Blir folk pålagt å fly med DY? Blir SAS nektet adgang til flyplasser?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra finvær i Oslo til møkkavær i Moskva med Aeroflot | EspenRR | Bilder & foto | 3 | 27-10-2017 10:12 |
SAS starter Oslo-Moskva fra 27. mars | MD90 | Flyforum | 56 | 09-11-2013 01:03 |
Aeroflot øker mellom Moskva og Oslo | LN-AØR | Småprat | 38 | 25-11-2011 23:16 |
Noen som vet hva slags maskin Aeroflot bruker på Oslo - Moskva | Reiselivsavisen | Flyforum | 13 | 19-05-2009 19:34 |
RA-85811 - OSLo Moskva ?? | ATC-flyradar | Bilder & foto | 25 | 29-09-2007 16:30 |