![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://abcnews.go.com/Business/story?id=3004770&page=1
Ikke bare Ryanair som som vil tyne deg for ekstra kroner ... Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviation Junkie
|
![]()
At man må betale for å få miles (eller "få rabatt" for ikke å be om det) var vel ny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
I stedet for å tyne ut den minste lille besparelse ved å fly med alt fra mindre vann til bruk i springen på do ombord (China Southern hvis jeg ikke tar feil) til å bli tauet til rullebanen og så starte motorene (Virgin Atlantic), eller kutte lønningene på alle ansatte og så gjerne gi seg sjøl en fet bonus (alle Amerikanske majors)...
Hva med å prøve en artig liten sak som vi i handelsbransjen gjør... Der jeg jobber... ØK PRISENE AV OG TIL! Ingenting koster det samme, kan ihvertfall øke prisene i henhold til inflasjonen. Jeg vet, jeg vet at det er knallhard konkurranse, men herregud... ![]()
![]() |
#4 | |||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann AFG!
Quote:
og Quote:
![]() Husker du hva Gordon Bethune sa for flere år siden; Quote:
![]() Dag
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja det var IRONI Dag.
CO er ett selskap jeg ikke har flydd, men svært gjerne vil prøve. Jeg har stort sett flydd med alle de store i USA, og American var absolutt værste jeg har flydd med. Størst er ikke alltid best. ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Interessant artikkel, dog ingen nyheter.. Det er klart at flyselskapene må være mer kreative for å kunne tjene penger. Dog er det vel rimelig feil å sammenligne flyselskapene i USA med Ryanair... Det er jo ingen av disse tiltakene som er innført.. Dersom WN innfører seating mot et gebyr, er jo det helt greit. Du får uansett gratis servering ombord, får sjekke inn baggasje uten gebyr, kjøpe billett uten gebyr etc etc noe som du kan skyte en hvit pil etter dersom du flyr Ryanair
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da jeg fløy AA sist høst, var routing SEA-STL-MCO og MCO-ORD og ORD-SEA legget ble fløyet med Alaska, utrolig mye bedre, smilende blide FA's buy onboard som var utrolig godt, Digiplayer mot betaling.
AA hadde bare sure FA's du fikk ikke hele boksen med brus, og ikke engang en pakke med pretzels. Er litt forskjell på deg Tommy, som kan sitte foran forhenget etter å ha fått bygget opp mileage. Min personlige rangering etter å ha fløyet de "fleste majors" da med unntak av CO: 1. Hawaiian (kanskje ikke helt blandt de store, men beste service) 2. Southwest 3. US Airways 4. United 5. Delta 6. Northwest 7. American
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A320NEO PW engines | sk931 | Flyteknisk forum | 4 | 03-08-2017 13:16 |
GE Aircraft Engines - cool reklame | LN-MOW | Flyforum | 3 | 22-09-2009 08:02 |
Radial engines | Rob Mulder | Flyteknisk forum | 7 | 20-01-2009 10:22 |
next-generation engines | MountainDew | Flyteknisk forum | 1 | 12-09-2008 22:28 |