![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og ikke minst nye muligheter...hovedstaden er for tiden tåkelagt - men vi kan da håpe på sol og vårstemning. Mange møter i dag før det igjen er tid for trening i kveld - etter noen ukers opphold. Ha en bedre mandag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgen fra ett regnfylt Rogaland 7 grader ute, men 22 grader ombord i min taxi
Ha en fredelig mandag, er lenge igjen til helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra en kjølig, men solfylt dag i Tokyo.
Natten ble tilbrakt på TG640 fra Bangkok, i en helt grei Biz stol på deres 777-300. Egentlig litt for lite med bare 5,5 timers flytid, da det ikke blir tid til så mye soving. Dagens møte er unnagjort, så nå skal jeg snart få meg noen timer på øyet før det blir middag med mer i kveld her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Tilbake til hverdagen etter 5 fantastiske dager i Kitzbühel masse løsnøkjøring, hyggelig selskap, og god mat og drikke. Sol, men disig her i København og er på plass på kontoret men sitter mer å drømmer om puddersnø enn arbeider akkurat nå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God morgen, god morgen. Jeg kan nok ikke skilte med noe eksotisk oppholdssted, for jeg er på hjemmekontor. Høydepunktet til nå har vært en god kopp te, servert i en diger BA-kopp som jeg har fått av EB en gang.
Ha en brillefin dag, hvor dere enn er! Mvh Sture Stress |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn, i dag skal det mekkes XML. Ellers klarte dere 934 IP'er i går.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Er omsider i gjenge igjen etter siste måneds Kina opphold. Det blir en travel uke som vanlig og en tur inn til kontoret på Lilleaker i slutten av uken. Det går mot vår selv om det ikke ser slik ut alle plasser. Hekken har begynt i sire med grønne blder i hagen og krokussen blomstrer. Det lover godt. Ha en fin dag og innholdsrik uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Morn morn! Da er vi klare til aa kaste oss ut i Atlantas rushtrafikk!! Gaarsdagen boed paa flere-og-tyve varmegrader, og det var fortsatt t-skjortetrmperatur da jeg gikk tur med bikkja.
I dag blir det travel kontordag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva er det med været i Atlanta området egentlig? - Iflg weather.com meldes det om 26 grader på Onsdag, mens på Fredag skal det ned på 14.. (C's)
Vel her "hjemme" er det tåke, yr og gode 3 pluss.. Yiha! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Houston.
Ny uke med nye utfordringer...:huh: Dag
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Kun litt over halvtimen hit til veikrysset idag ... det er skolefri, og det merkes paa trafikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ahh, endelig mandag
![]() Helga sitter ganske godt i enda, men det blir nok bra med 10-12 timer søvn som jeg har planlagt i natt, he he Grått og regnfullt i Mosjøen i dag. Vinteren er i ferd med å regne bort, så med litt flaks så er våren her allerede *håpehåpe*
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Giv akt!!!
Her har vi påbegynt uken i Kongens Klær. Sitter og ser ned på rullebanen på Kjevik. Så det er jo hyggelig med et lite pauseinnslag når det lander eller tar av et fly. Dette blir nok en anderledes uke. Men vi står den vel av! Neste uke står en tur til Stockholm på programmet! Vi får glede oss til det! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er vår i luften på Nærsnes også.Ikke sol men noen få varme pluss fuglekvitter.
Kvelden skal tilbringes på Vettre konferansehotell og foredrag om El-energisituasjonen i Norge.Kan bli interessant. Og imorgen bærer det avsted til CPH og EWR.Som passasjer i C-klasse! Blir første gang jeg reiser med SAS IC som pax siden 1993.Jeg skal klage på maten,på setene,på vinen,på A/H'ene,på ALT.Jeg har bestemt meg allerede. ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser for meg dette oppslaget i VG FBU4EVER - "Flykaptein på tur med SAS til USA kastet av på Island"
![]() ![]() ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |