![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig tilbake på jobb... Det er fortsatt mildt og det blåser ganske godt i hovedstaden... Ha en bedre start på uken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Gor ettermiddag fra Østen. Sitter her lettere solbrent etter en heldag ute på sjøen med leid båt i går, hvor vi reiste til en av øyene utenfor Jomtien for snorkling og bading. Da er det egentlig greit å kunne sitte inne første del av dagen i dag som har vist seg fra en meget god side med 32 grader, skyfritt og lett pris.
Sitter nå og prøver å få tak i US Embassy i Bangkok for å få litt råd om hvordan jeg skal kunne få Visum til USA. Skal ha en RTW reise i desember i embeds medfør og da må jeg via LAX og SEA. Men, jeg har da ikke fått meg maskinlesbart pass ennå, så da må jeg visst skaffe meg visum.. For et land ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad morgen! Dagen startet ved 3:30-tiden da frøkna våknet. Først var det mamma som forsøkte seg med å få barnet til å sove - uten hell - og så var det pappas tur. Å stå kromrygget over barnesengen i bare boxern mens man fryser og må tisse er ikke den beste måten å tilbringe natten på, men det hjalp! Da jeg forlot heimen for litt over én time siden (det er kø på E18, må vite) etter en times søvn, sov Prinsessen fremdeles søtt. Om noen timer blir det "monsterjakt"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
WHAT!!!??? Jaja, jeg skal på monsterjakt uansett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god morgen fra Tromsø
Småkjølig her i dag, snø på frontruta som var fryst godt fast. Tegner ellers til å bli en flott dag. Ha en bra mandag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Guten Morgen fra Berlin. Det er grått og trist i det tyske hovedstad, men det er godt lesevær for en som ikke har prioritert studier i det siste.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Finnes det virkelig noe som heter en glad mandag morgen?
![]() Noen dager kunne man bare ha droppet å stå opp! Alt for få timers søvn, regn, mørke, forkjølelse you name it! Ha en fortsatt fin mandag! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også !
En ganske så fuktig dag her...... Det bøtter ned, og flere veier er allerede stengt. Her på jobben i sentrum tok jeg dette bildet (med telefonen), som viser et kummlokk..... Vannet spruter opp av kummen som en fontene ! Godt å sitte inne...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad mandag fra Drammen!
Det ser ut som om Bergen har fått alt regnværet vi har vært plaget av de siste 3 ukene, så nå er det mildt og tørt (om enn ikke sol, man kan ikke få alt heller ![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta
Her er det -6 grader i dag og snø på veier og sykkelstier. Prøvde meg med sykkel til jobb, men det var ingen fornøyelse siden sykkelstien ikke var brøytet. Det ble mye banning og frustrasjon underveis. Får håpe de har brøytet til jeg skal hjem i etter middag. Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
igen ser vel på Tufte for foppalen?? Landskampen fikk kona se på - jeg leste avisen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() TRD har tunge skyer og en og annen skur som velter ned men behagelige 7 grader utenfor kjøkkenvinduet. Siste feriedag her i huset, i morgen er det jobb igjen. ![]()
![]() |
#14 | |
at your service!
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Selvfølgelig er det noe som heter "Glad mandag" - det kommer bare an på egen innstilling og ikke minst egen vilje. Etter 14 dager birte var det nok å ta tak i...også en middag med en kunde i kveld... It`s hard - but someone will have to wine and dine even on a monday...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-12-2009 22:51 |
Glad mandag morgen... | EB | Flyforum | 28 | 09-11-2009 22:27 |
Glad mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 04-03-2008 10:39 |