![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kom over en rull med bilder som ikke var blitt fremkalt etter en spottertur for en del år siden. Men jeg husker ikke når disse bildene ble tatt. Så jeg lurte på om noen av dere hadde noen formening om når (iallfall hvilket år) disse bildene ble tatt:
![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Duo ble slått konkurs i mai 2004. Bildene er altså tatt før den tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mener å huske at DUO skiftet til denne typen bemaling av fly ikke så lenge før de gikk konkurs, så jeg vil tippe på at bildene dine er fra 2003 eller 4.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Duo fløy på OSL fra senhøsten 2003 til 1.mai 2004 så bildet er tatt mellom det.
Som student i Edinburgh det tidsrommet var Duo genialt, praktisk og rimelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fine bilder, og som de andre sier, og slik vinteren og og lyset fremstår, gjetter jeg februar-mars 2004.
Kan vel stemme at dette også var mot slutten av den tiden AY kunne komme med MD-80 i gamle farger.
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
har sjekket litt på airpics-forumet og der viste det seg at jeg har vært på Gardermoen i perioden 17-20/2-2004, så bildet er enten tatt 17 eller 20 siden jeg var i Stockholm 19 og København 18 (hvis jeg ikke husker helt feil)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor er disse Air Stord bildene tatt? | Fredriksen | Flyhistorisk forum | 21 | 06-03-2015 21:40 |
Trenger hjelp til å finne priser på fly | ona | Småprat | 5 | 09-01-2014 23:54 |
Hvor er disse bildene tatt? | Piddien | Flyhistorisk forum | 7 | 30-10-2010 20:29 |
Litt diverse regs jeg trenger hjelp til å finne | TH-HJE | Register- og ATC-Forum | 3 | 14-07-2009 18:33 |
Trenger litt hjelp med å finne billetter | LCH | Flyforum | 5 | 10-10-2005 15:27 |