![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har et spørsmål om innsjekking av baggasje, som ikke var så lett å svare på for hverken SAS eller Wideroe sin kundeservice. De var usikre begge steder, spør derfor pent om noen her kan svare. :-p
Skal i morgen fly TRF-CPH-BKK, på gjennomgående billett. ( WF og SAS ) Deretter Bangkok Airways fra Bangkok til Siem Reap i Kambotsja ( REP ), på egen separat billett. Har drøye 3 timer i Bangkok, før flyet går videre. Spørsmålet er: kan jeg sjekke inn bagasjen fra TRF og direkte til REP ? Eller må jeg ta ut bagasjen i BKK for toll deklarering eller lignende, før jeg sjekker den inn igjen for så å fly videre ? Skal jo ut av Thailand igjen og inn i nytt land, så det er visst det som gjør dette noe usikkert. Kanskje noen kunne hjelpe meg med reg. på flyene i morgen også ? WF313 og SK973. På forhånd takk for svar. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Expertflyer - sier 0 i billettklasse, men kan bookes allikevel... | TommyL | Reiseforum | 14 | 10-07-2013 14:11 |
Lenge siden sist, men da prøver jeg meg igjen.. | petru26 | Bilder & foto | 14 | 23-06-2010 02:47 |
Litt OT, men bare litt - Lynxair | Geir | Flyforum | 2 | 31-01-2008 17:28 |
Jeg prøver å prøver og får det ikke til !! | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 07-03-2007 07:46 |
Litt OT, men deler fra luften allikevel | LN-KGL | Flyforum | 0 | 13-06-2006 10:58 |