![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvem er det som skal starte direkterute KSU-ABZ-KSU?
På forhånd takk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er vel City Star vel....?
Synes jeg leste noe i lokalavisa her en dag om at ruten ABZ-SVG-KSU går så bra at den er kommet for å bli, samt at de nå går tyngere ut i markedet for å få flere turister og "vanlige" reisende til å benytte tilbudet. I dag er det vel mer eller mindre en ren businessrute for oljearbeidere..... Nå har jeg kastet den aktuelle avisen, men kan ikke huske noe om en direkterute ABZ-KSU.....?? Håper svaret var greit nok, i første omgang ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, takk for svar. Det var min far som mente å hadde sett og hørt på TV at noen skulle begynne å fly direkte med en 72 seter. Da er det vel enten en Q400 eller ATR72 da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er jeg ikke sikker på gitt. Det som er sagt er at City Star skal ut i markedet, altså utenom business, med sine Dorniere...., som er 32-setere.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis han så det på lokaln så var det nok 32 seterne som skulle brukes. Så innslaget selv, de skal satse på fritidsmarkedet for å fylle opp. Billigbilletter med betingelser...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI Regional starter rute mellom ABZ og KSU | flyKSU | Flyforum | 58 | 11-11-2014 19:33 |
Har BA basefly i ABZ? | Twin Otter | Småprat | 8 | 22-06-2012 20:45 |
Eastern setter inn jet på ABZ-SVG-ABZ | Twin Otter | Flyforum | 3 | 14-10-2010 13:59 |
flyglobespan øker på ABZ | CK | Flyforum | 1 | 04-05-2007 13:34 |
KSU - SVG - ABZ i TK | fkrlf | Flyforum | 0 | 09-09-2005 11:44 |