![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei CK!
På scanair.no har du over lengre tid sagt at del 3 av FRA bildene kommer snart. De er fortsatt ikke å se. Tar bleieskiftene all din tid om dagen, eller? Når kan oppdatering med disse bildene ventes? Hilsen BZ som venter i spenning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ett ord: BLEIESKIFTARBEIDER!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
eyyy, ikke mas på CK nå da !
Han må prioritere familien, spesielt med en nyfødt datter å ta vare på også. Jeg håper vi kan vise CK den respekten at vi IKKE maser på han med oppdateringer og bilder, gitt nuværende situasjon. Jeg er sikker på at han tar det når han har mulighet.Men la han ta vare på kone og barn, det e viktigere en noen stakkars bilder.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
men, vi får se om det ikke dukker opp noe en dag - har jo lovet der leeeenge nå....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Det er ikke noe tvil om det,men jeg syntes det er litt dårlig gjort å mase på en som har 1000 ting å gjøre med ny beby og masse stress med det.
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trety har rett - det er hyggelig å høre at produktet er etterspurt!
Får jeg fri fra bleieskift og konemas i et par timer skal det nok kommer noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men å mase på at Airpics er trege med å legge ut bilder er helt greit? ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor blir det av N900SX på Gardermoen i kveld? | elgen | Småprat | 6 | 21-04-2016 17:12 |
Hvor blir det av OSL bildene? | findus | Bilder & foto | 9 | 26-03-2011 22:53 |
Hvor blir bildene av fra OSL? HALLO!! | ENGM 911 | Bilder & foto | 2 | 07-06-2010 09:34 |
Hvor stor sjanse er det for at det blir en -800maskin når en avgang er utsolgt? | Glenn | Flyforum | 15 | 24-02-2009 08:48 |