![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag og ny morgen - men ikke særlig god. Våknet av at jeg nesten ikke fikk puste - skikkelig snørrforkjølet - noe som ikke passer veldig godt nå som vi er inne i sluttspurten av 2006. Det blir en dag i sengen med varm te og forhåpentligvis en god bok eller fire... Ha en bedre dag du!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og her er det kveld. Trøtt og sliten etter en dagstur til NYC
Har fri til mandagen, fruen og jeg reiser til Florida, Key West i morgen ettermiddag. Skal bli godt med litt sol og varme. God bedring EB! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Opp 04:50 og lys våken! Nå er første krus med Starbucks tømt og det er på tide å få noe ut av dagen.Rydding av to rom som stort sett har fungert som lager i et par år pluss mye mer.
Ha en fin dag!
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Da har jeg sovet min siste natt i det som skulle være en midlertidig hybel for 5 år siden!
Nå gjenstår å hive noen siste ting i bilen, pakke sekken og foto-bag'en og dra på tur! ![]() Når jeg kommer hjem så er det en flunkende ny 90kvm leilighet som venter på meg. Eneste aberet er at den står klar med ca 1224356732 pakker som må skrues sammen sånn at jeg har et sted å sove... -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Mørkt som vanlig her oppe, men deilig temperatur..... 4,4 grader ![]() Ha en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Vått og vindfullt ute men tror regnet har gitt seg. Uansett er det D-dag idag hvor jeg må bevise at det har lært noe i finans de siste 3,5 månedene......før jeg må gå rett på å lese til neste eksamen om 4 dager. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra Asker! Dagen startet med Lucia-tog og lussekatter i barnehagen - og jeg må si at gulfarget gjærbakst er undervurdert som frokost!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra veikrysset i Atlanta. Har omtrent samme helsestatus som EB men gjorde den feilen at jeg har dratt paa jobb. Tror ikke jeg holder lenger enn til lunch .. maks ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen i fra veldig vest...hvor det blaaser mest !! lurer paa hvor lenge vi har stroem i dag ? Det blir en frisk seiling inn til Seattle i dag - lurer paa om takplatene paa fergen holder
![]() ![]()
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da er det blitt kveld i Kristiansand.
Kom med fly hjem fra Hamburg i går kveld! Da jeg sjekket inn på innsjekkingsautomat i Hamburg, fikk jeg opp en beskjed som sa noe slik som "Da flyet er helt fullt i dag, har vi tatt oss den frihet å oppgradere deg en klasse! God tur!" Det er første gang jeg har vært med på at en automat oppgraderer en! Lurer på om det var en tilfeldighet, eller om det ikke var noen lenger bak i flyet som hadde høyere status en EBS? Jaja! Vinden har løyet i Kristiansand og godt er det, for i kveld skal jeg tur retur Hirtshals på julebord med MS Christian IV! Rett på jobb kl 0700 i morgen tidlig, så det blir vel ikke for villt! Jaja! Fortsatt god kveld til alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
vel vinden har ikke loeyet her, snarere tatt seg opp....veien paa Bainbrigde var groenne !! mer eller mindre dekket med cedar og madrona kvister....og det naermet seg behov for sikkerhetsbelter paa fergesetene.....det var imponerende aa staa foran aa se den legge til kai i seattle...ikke noeling der i gaarden......og takplatene holdt...maa vaere en SAS ferge
![]() ![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Noen som har bilder fra konstruksjonen av M/F Tacoma ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Da er dagens møter ferdig og jeg er nær hovedstaden slik at jeg når flyet til Nice i morgen tidlig. Det blir noen flyreiser denne uken, og det ser jammen ut til at jeg passerer 90 flighter siden sommerferien før det blir jul
![]() Ser av værmeldingen at et par dager på Rivieraen skal passe meg utmerket i disse stormfulle tider. Misunner ikke de som skal ut på reise på Vestlandet og Trøndelag i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg holdt saavidt over lunch. Sitter naa her og synes synd paa meg selv med rennende nese og verkende kropp.
Men solen skinner .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blir det en dyr dag for DY i dag? (Flyklagenemnda og Norwegian longhaul) | sirpjalle | Flyforum | 92 | 30-03-2016 23:08 |
Det er ikke hver dag... | ENGM RAMP | Flyforum | 33 | 12-02-2010 15:55 |
I dag er det 11 des. og vi... | BSSW | Flyforum | 28 | 12-12-2008 15:34 |
I dag er det 10 år siden.... | sirpjalle | Flyforum | 0 | 06-08-2007 15:48 |
Slik så det ut på Røros i dag. | KAB | Flyforum | 7 | 31-10-2005 08:03 |