![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da ser det ut til at søndagen gikk til ro uten at noen startet en "god morgen"-tråd.
God mandag morgen ønskes eder alle fra Nærsnes.Og god natt!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
6 varmegrader nå klokken 06.00 - ikke mye som minner om desember. Ellers blir det mye kontorarbeid i dag før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre start på uken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Fortsatt litt sliten etter lørdagens bytur og sitter å vurderer om jg skal sykle eller ta metro/buss til jobb. Mørkt og trolig overkyet ute og litt småsurt. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra bartebyen.
I dag er det klart for eksamen finansielle emner, et fag som består av investeringsanalyse og budsjettering. Gleder meg til å bli ferdig med denne, og ta fatt på neste.. ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen! Søndagskvelden endte med en påkrevd tur på Oslo legevakt etter utpakking av en DHC Buffalo modell. En hobbykniv gikk litt amok og skar nesten av ytterleddet på venstre pekefinger. Modellhobbyen blir jo nesten ekstremsport på denne måten, he.
Vel morgenkaffen smaker godt her på Hasle idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra sørvestlandet.
Her det fortsatt mildt og fint også.Heldigvis ikke regn å snakke om enda, men det kommer nok utover dagen. Får håpe det meste farer forbi som vanlig her på Nord-Jæren og detter ned i Bergen isteden! Det blir en fin uke! Ha en god dag rundt omkring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god mandag - må si det er en selsom opplevelse å sitte med en juleakevitt og pynte pepperkakehuset mens regnet plsker på ruten.... Er det jul eller Juli??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Hadde man bare gått etter været ville det nok vært mer juli inn jul. Får liksom ikke skikkelig jule-følelse av å se grønne plener og grønne trær med lys i.......
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da er man i gang med pakking igjen.Tokyo står på kjøreplanen.Og kanskje man kommer hjem med en liten julepresang til seg selv.Digitalkamera?
Ha en bedre dag alle sammen!
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Er godt vant med groenn jul her borte ....
![]() Likevel - termometeret viser -1, men det er klart og fint. Reiser til London i ettermiddag med en DL 763 og gleder meg til litt utlendighet. Lenge siden sist jeg var der. Dagen skal brukes til pakking og litt hjemmejobbing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da har jeg begynt å komme i vanlig gjenge igjen, og sitter nå på Værnes og venter på dagens siste lille flyhopp etter et dagsmøte på provinskontoret sør for Oslo
![]() Til min store forskrekkelse ser jeg at det pr nuhh er logget 80 flyturer .. siden 29/7. Tror jeg må ha et lite nyttårsforsett om å reise mindre i 2007.... Fullt fly nedover fra TRD i morges slik at jeg meldte meg frivillig til å sitte i cockpit slik at de slapp å kaste av flere enn nødvendig. Finfin tur på orkesterplass ![]() Hadde forøvrig en luftig innflyging på Værnes nå nettopp, men god søraustvind som absolutt gjorde at det kjentes at vi fløy. God valuta for pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra natt-toget | robertaas | Flyforum | 25 | 10-06-2016 18:36 |
God natt MH370 - sannheten bak det savnede flyet | LN-REF | Samlerhjørnet | 2 | 09-11-2014 08:31 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God søndag morgen fra 1001 natt. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 30-09-2012 15:51 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |