![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
På vei nordover:
-tykk dunjakke med pelskrage *check* -hansker *check* -lue *check* -fjellsko *check* -kikkert *check* -natt-tog grunnet streikerisiko *check* -snedig improvisert tyverialarm *check* Da er man klar for litt sommerferie i Norge. Ha en god en alle som vet å ta sine forhåndsregler.
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og der lærte man at man kunne spart 937 kroner og 7-8 timer med skrangling.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Ingen streik på OSL, det er bra. Da kunne man spart seg denne overnattingen på hotell. Men hvem kunne vite det? Ha en fin en alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen her fra Slagelse, Danmark, jeg kommer direkte fra Kastrup lufthavn hvor jeg landede klokken omkring 5 imorges, tempreturen var omkring 11 grader på daværende tidspunkt.
Last edited by Scandinavien_Airlines; 10-06-2016 at 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgten - det dufter nytraktet kaffe på kontotrpulten - herlig morgen med rundt 8 grader og sol/blå himmel og kald vind fra nord.
Husk Flydagen på Kjeller denne helgen. Ha en god helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Litt kjølig for sommer å være i morgentimene, men Yr hevder vi skal se 20-tallet. Et kjapt møte med headhunter før jeg tar turen ut til Prærien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Typisk, når jeg ikke reiser med flyet jeg booket..... da tar det av 4 minutter før skjema.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fredag:-) Ble en meget hyggelig og fuktig kveld på Gabelshus i går...noe som medførte at OIIIIIIIO`n måtte stå igjen hjemme i dag tidlig. Et par møter på formiddagen før det blir en tidlig start på helgen. Nyt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Det er fredag! Flydag på SVG i morgen, kan bli interessant. Satser på at de 0.xmm med regn som er mulig at kommer lar være å dukke opp. Her er solen fremme, selv om ikke himmelen er helt blå. Temperaturen borte på stripa er 10°C, men kommer til å stige noe i løpet av dagen, men håper ikke den kommer opp i 20°C. Her blir det litt papirarbeid, og pakking, før man skal flytte på en 3-400 liter råolje. Satser på at Learjets kollegaer tar kontakt snart (hvis hans britiske kollegaer har fått ut fingeren), slik at noe vi har her kan bli sendt til UK. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu i Birmingham. Om drøye 4 timer går toget til Nottingham hvor jeg skal ha base under Download festivalen. Dagens program toppes av Korn og Rammstein, noe som kan bli riktig så bra. Pyroshow i mørket blir ikke feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ukeslutt fra rett vest!
Ferielønn til litt over forventning gir store doser med valgets kvaler. Er så klar for en skikkelig bookingfest, mens fornuften sier ro ned, det kommer bedre priser gjennom sommeren. Havnet på en slags semiløsning ![]() Ha en finslepen helg! Og til fotballentusiastene; ta et par for meg også, jeg jobber...
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Skal kjede meg fram til 13 i innenlandsloungen på OSL. Får luftet sko og sokker om ikke annet.
Skrekk unt gru bitte |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmmpf fra en lesesal nær deg i Oslo sentrum. Her må man fyre opp Power Point, men det har jeg ikke så veldig lyst til, særlig med tanke på at skolen er helt tom. En god ting kom ut av gårsdagen, har fått et sted å bo så flytter vel til Hellerud i løpet av måneden her. Husleia passer lønna mi så det får gå. Boligmarkedet i Oslo er i kaostilstand så tror jeg skal avvente litt med å kjøpe. Leieprisene har faktisk gått noe ned i Oslo pga det har utvandret mange arbeidsinnvandrere (les svensker, polakker etc). Så ble det heller ingen streik i verken SAS eller på Gardermoen så dere som skal ut å reise har ingen grunn til bekymring (kanskje hvis dere skal til Frankrike som er streikeland nr 1 i Europa).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Denne fredagen er oppskrytt. Eksamen på mandag og siden det fortsatt er nada studiestøtte i juni i år så må man jobbe i kveld og i morgen da leie skal fortsatt betales. Går vel, grei pause fra normalformer, transaksjonsprotokoller og relasjonsalgebra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hey fra neste år får man 1 uke så opptrappes det med 1 og 1 uke til 2020. Norge i et nøtteskall. Det vitner om ambisjonsnivået til politikerne. De burde egentlig bare lagt alt inn i statsbudsjettet med en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Rosenkrantz' gate - her er man godt i gang. Få hoder å se stikke opp ved kontorpultene, det betyr vel at de jobber under pulten eller har så mye at de må jobbe hjemmefra.
Nok en fin dag i Oslo, men temperaturen er ikke heeelt på høyden. Litt vanskelig å styre unna en utepils eller to på veien hjem likevel, dog, etter en del utskeielser denne uka, kunne det være greit å komme hjem til noen reker og litt vin i sofa. Ha en fin-fin fredag, med eller uten reker i sofa ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Sola. Har hatt noen stressende dager, men nå har det roet seg. Ser fram til flydagen på Sola i morgen. I de siste dagene har flere ulike fly drevet med terping på oppvisningen de skal fly i morgen. Så nå nytes solen mens det brummer godt fra oven.
Ha en fin dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Fortsatt kombinert pappaperm og litt jobbing her i grunnlovsbygda. Har vært på trening, kombinert spinning og styrke. Da jeg forlot sentret, så kunne instruktøren fortelle til dattera mi, at pappa kom til å ha vondt i rumpa i mårrå.. Og dette betaler man penger for... :-D En god dag og ikke minst god helg til dere alle!
![]() |
![]() |
#19 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra Skaun!
Egentlig ferie her, men full jobbing i går, og fikk akkurat vite at jeg MÅ en svipptur til Stockholm onsdag og torsdag neste uke. Sånn går no dagan... Ellers er jeg sjeleglad at jeg slipper vondt i rompa som kekker skal få ( ![]() ![]() ![]() God helg alle! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Flytoget. Her ramler jeg skakk og sliten inn i Floungen på LHR. Føles som jeg har fått en stein i hodet.
DÆNG.... der står han jeg skal intervjue på mandag. Like sjokkert som meg og med hendene fulle av sin favoritt Henriot+Cognac-mix. Han hadde pakket seg inn i sin fineste rosa lindress og hadde tenkt å feste i Oslo i helgen før han traff meg på mandag. Han hadde til alt overmål booket 1D mens jeg hadde 1F på samme fly. Så da måtte jeg jo ta litt sjampis for laget, da. Ka e sjansen? Nå er det hjem og duppe en time. Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra toget | Someone | Flyforum | 12 | 03-09-2018 21:39 |
God onsdag fra toget | Hypern | Flyforum | 16 | 21-06-2018 04:36 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God søndag morgen fra 1001 natt. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 30-09-2012 15:51 |