![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I neste uke skal jeg fly hjem fra ARN via OSL hvor jeg skal videre til KRS neste dag.
Hvordan stiller det seg med den Taxfree kvoten jeg har fått forseglet i taxfree butikken. Kan jeg ta den med meg som håndbagasje neste dag eller kan man kun ta med seg en forseglet pose samme dag som den er kjøpt? Jeg er sikker på at det er noen her på forumet som er eksperter på dette området som kan hjelpe med et vettugt svar! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så lenge du har kvitteringen og posen er forseglet så kan ikke jeg skjønne at det skal være noe problem. Fant ikke noe konkret om akuratt denne problemstillingen på osl.no, eller lfv.se, men som sagt..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg er ikke sikker men jeg synes å huske du bare kunne ta med noe som var kjøpt samme dag. Men det er meget mulig jeg husker feil.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må være kjøpt samme dag, og kvittering MÅ ligge synlig i posen........:clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sådan vil jeg også tolke de nye regler Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.lch78.net
|
![]()
må også være kjøpt på taxfreen på en flyplass (hvis noen skulle lure) samme dag som man reiser ja.. nytter ikke med taxfree fra Danskebåten.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En tenkt situasjon; Man kommer forsinket inn fra utlandet, rekker ikke siste flyet hjem innenriks og må overnatte på hotell. Noen som vet hvor strenge de er i sikkerhetskontrollen, om man da ikke får med seg varene videre siden kvitteringa er fra dagen før?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
[Quiz] Nye spørsmål | LN-KOG | Flyforum | 21 | 09-02-2015 12:16 |
Spørsmål om United Mileage Plus nye opptjeningsregler etter merger med CO | KrisFlyer | Reiseforum | 0 | 16-08-2012 05:00 |
På tide med noen nye EBG spørsmål.. | SudCaravelle | Reiseforum | 28 | 14-04-2011 15:18 |
Siden det er helg - nye spørsmål | LN-KOG | Flyforum | 32 | 30-05-2010 17:17 |
Et spørsmål om flyplass-avgifter, nye ruter og rabatter | Utflyttet | Flyforum | 8 | 14-06-2007 10:42 |