![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, ja .. det er sent loerdag kveld her ... fruen og jeg har akkurat kommet hjem fra en fantastisk middag paa et nytt tapas-sted ikke langt fra heimen - etterfulgt av kinobesoek.
Fruen var skeptisk, men vi bestemte oss for Borat, noe ingen av oss angret paa. En klassiker! Og til min store forbauselse var det stinn brakke. Det er neimen ikke ofte aa se. Stor stemning og saerlig da han svingte gjennom Atlanta. Fruen fikk ogsaa sitt - saerlig da Borat haiket med en RV med noen idioter av noen collegestudenter - fra hennes universitet - University of South Carlolina. Daarlig reklame ... ![]() Straalende film .. selv om noen scener nok vil foelge meg lenge ... hadde forlangr stuntmann for aa bryte naken med produsenten .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag morgen fra Alta
Temperatur på -6 grader og kraftig vind i nord i dag. Ganske surt med andre ord. Ungene koser seg med Pippi Langstrømpe på DVD så det er litt rolig for far. Om en halvtimes tid så skal vi i gymsalen på jobb og leke litt der. Det er det morsomste ungene vet.
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta! Her er det ausande regn, surt og kaldt. Men inne er det fyr i peisen, prinsessa er oppteken med legoklossar og far et frukost.
Håper alle får ein flott søndag!:-p
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag! Nå tar DC-8-63 og jeg en Harrytur med Alfa`n til Strømstad - tilbake i morgen. Ha en bedre søndag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og regn idag. Thomas Dybdahl konserten igår var bra og merker idag at byturen etterpå var av det fuktige slaget
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God søndag
![]() Her sitter jeg på jobb en søndag, med folk som skal i hytt og pine. Vel gleder meg til kvelden og fri imårra. Stay cool folks
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
At man aldri lærer... :shake
Litt for mye ![]() Glad TV2 vet å sende fotball på en sådan dag, holder sofan jeg!! Heia Bodø/Glimt og heia Tromsø!!! Forøvrig regn i Mosjøen, enda en grunn til å holde seg innendørs!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God kveld. Gårsdagens og nattens festligheter har satt sitt preg på dagen. Men i morgen skal Norwegian ta meg tilbake til Bergen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
En god dag er over. Stabaek vant stort, fixet dobbelseier i Toppscoreren og landet paa en velkjent femteplass. Tottenham tok rotta paa Chelsea live og direkte paa FSC ..
Og denne helgen aapnet Fry's ny fliial hr i Alpharetta .. og Fry's er for de som ikke vet det et diiiigert varehus smekkfullt med all mulig elektronikk. Lekebutikk for oss store gutta!! Ble litt juleshopping og litt annen shopping og da jeg forlot lokalet var jeg nesten $400 fattigere ....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God natt snart fra Chicago. Fikk også med meg Borat filmen på lørdagen her i byen. Var ikke fullt, men vi så den kl 1345. Dog kunne nyhetene rapportere at Borat ble suveren box office vinner i helgen i USA med nesten 30 mill USD innspilt!!
Hysterisk film som faktisk hadde en story. Trodde det kom til å bli en masse sketsjer og intervjuer, der tok jeg feil, gitt! Favorittscenen må være da han og produsenten kommer i slåsskamp inne på hotellrommet helt nakne. De springer deretter nakne etter hverandre som gærne rundt hele hotellet og ender opp inn i kongress salen der hundrevis av mortgage brokere har møte. Hysterisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God sommer alle sammen!! :) | Elyas93 | Bilder & foto | 8 | 03-07-2012 01:07 |
God mandags morgen alle sammen! | ENGM RAMP | Flyforum | 13 | 11-06-2007 12:03 |
Ha et riktig godt nyttår alle sammen | putzmeister | Flyforum | 0 | 31-12-2006 15:47 |
God helg alle sammen! | ENGM RAMP | Flyforum | 44 | 30-10-2006 05:45 |
God Morgen alle sammen! | LN-REF | Flyforum | 12 | 09-03-2006 23:47 |