![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Betongklumpen.....
Helgen skal tilbringes - nok en gang - på nattevakter her oppe, og nå er det bar enoen timer igjen før jeg stikker hjem i morgen tidlig og spretter blid og opplagt tilbake i morgen kveld ![]() Ellers blir det bare kos på dagtid med familien... En god helg ønskes alle lesere & skribenter ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God helg!
I helgen blir det siste del av instrutkørutsjekken på denne ![]() Samt en tur til FLL på søndag, selvsagt pluss noen sjekkrider ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Vel, vi som ikke får leke med så store leker ka i det minste bla litt her og drømme:
http://www.flickr.com/photos/jimyvrroutemap/ -A ![]() PS: Og de som ikke vet hvor de bør være søndag kveld vet ikke sitt eget beste... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Her er det så mørkt at jeg ikke ser hva slags vær vi har ![]() Dagen tilbringes først på jobb, også i byen for div. shopping til livets nødvendigheter, og deretter hjem i sofaen for avslapping. Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en flott lørdag... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdags morgen folkens!
MJF melder om bra trafikk i dag. Ble noen ekstra ankomster og avganger i går da Mo i Rana var uten trafikk store deler av kvelden grunnet denne fordømte vinteren ![]() VÆRET MÅLT KL 0650 • -2° • Sørlig flau vind • Lettskyet • Lavtrykk Egil
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Etter å ha stått opp kl 0430 har jeg nå endelig fått i meg morrakaffen.
Eminent service fra Egil & Co på MJF i morges med innsjekk for meg og mine 5 håpefulle små barn. Nå er jeg på vei til Thailand for en måneds arbeidsopphold der, og jeg må vel si at med tanke på været som er i anmarsj så kjennes det HEELT OK! Konemor får gleden av å reise nedover helt alene om noen dager, så det skal bli en forandring å reise med 5 barn på standby, i motsetning til de andre jobbreisene jeg har hatt med fast plass i det siste ![]() Nå er vi på TRD. Neste stopp er ARN hvor det finnes en mulighet .. hvis det skjærer seg er neste mulighet via Frankfurt og da muligens via Abu Dhabi med Etihad i kveld. Helt utrolig hvor mange som vil til Østen nå om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Overskyet idag og skal begynne dagen med å lese før det blir lunch med mamma og brodern. Og siden jeg har bil denne helgen blir det også å dra å kjøpe en del ting som er tungt og litt upraktisk å kjøpe i bulk når man bare har sykkel.
Så blir det middag ikveld med mamma, pappa og brodern ett eller annet sted og det er vel første gang på ganske lenge hele familien "Someone" spiser middag sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Farmer:
5 unger på ID helt til Thailand høres artig ut. Gudd løkk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag skal være. Litt pakking før jeg rusler ned på bussterminalen for å ta flybussen til OSL, der det står en CSA 737 som tar meg til Praha. Blir vel en øl til det seksdoble av Praha-prisene før boarding... God tur til meg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad helg. 2 grader (+) utenfor kjøkkenvinduet i dag - vinteren er på vei!
I morgen erspådd snø, og jeg skal på OSL for å vinterspotte. X'er fingrene for at SAS ops i CPH sender Christian Valdemar en tur.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra et regntungt Krsand.
Er alene i huset, og det er ganske deilig. Kan gjøre akkurat hva jeg vil. Snart er det Hallo i uken på P2! Farmer klarer nok å lure seg og sine 5 barn inn på First Class'en på Singapore Airlines slik at han kan holde seg på den standarden han er vant til å reise med! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det snør, det snør - ja det er dét det gjør, tiddelibom. Og faenskapet ser ut til å legge seg på bakken! På tide å børste støv av planene om å emigrere til mer gjestmilde breddegrader i vinterhalvåret. Fysj!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
N/A
|
![]()
Muhahaha!
Idag startet jaggu sesongen for alvor... ![]() Dette ser ut til å bli en riktig god helg, og vi får bare håpe på at det fortsetter helt til jul... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og hvor er det det snør da, for oss som ikke er så detaljert lokalkjente?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
FArmer har min sympati ... fem unger paa ID .... woo-hoo!
Sov lenge idag .. tett i nese og hals saa jeg la meg paa gjesterommet. Fikk dermed sove uforstyrret, men hadde noen helt ville droemmer ... som blant annet involverte en ATA DC9 paa en liten sydhavsoey .. og jeg kunne ikke finne fram til flyplassen ... noen som kan tyde droemmer her? ![]() Det var ogsaa noe med en bambushytte av et hotell med en ganske heit eier/resepsjonsdame, men den lar vi ligge .... Sitter og ser Liverpool-Aston Villa ... tilbake til kampen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
N/A
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Breddegradmessig tror jeg KGS og jeg befinner oss uhyre likt, men som nevnt på hver vår side av fjorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Helsinger frå Bergen, ein lørdag ettermiddag. Overskya, men det lar seg gjera å ta bilder likevel
![]() Edit: Skal jo ikkje prøve å hisse opp stemninga, men: LN-FHU, sjekk den nye fiiiiine avataren min ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fikk faktisk lyst på en øl selv, når jeg leser det dere skriver! Tror jeg tar en faktisk!
Fikk CB's Juleøl i hus i dag i begge varianter. De skal prøves i kveld! Misunnelig, Trety??? Ellers tar vi søndagens fotballresultater her: Sandefjord - Vålere 2 - 1 Tromsø - Start 1 - 2 Brann - HamKam 5 - 0 Rosenborg - Viking 0 - 6 Så da er det bare å løpe avsted og legge inn en langodds! Resultatet gir 62 i Odds! Sikkert ikke dårlig avkastning på resultatoddsen heller! Fortsatt fuktig lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag alle sammen før jeg tar kvelden | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 19 | 19-11-2018 00:51 |
God sommer alle sammen!! :) | Elyas93 | Bilder & foto | 8 | 03-07-2012 01:07 |
Gult er kult!! God Påske alle sammen | Tom McNikon | Bilder & foto | 5 | 12-04-2009 16:22 |
God mandags morgen alle sammen! | ENGM RAMP | Flyforum | 13 | 11-06-2007 12:03 |
God Morgen alle sammen! | LN-REF | Flyforum | 12 | 09-03-2006 23:47 |