![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Godset på Jeløya. Kaffe og forum på rommet før frokost og retur til toppen av Oslo. Barnebursdag hos nevø og niese med boller og brus i ettermiddag. Kjør på:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Tror det trengs noen espressoer. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Formen kjennes etter forholdene bra ut i dag. Niende dagen på sykehuset nå. I morgen bærer det videre til Riksen for litt undersøkelser.
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Ny mnd, nye muligheter og skatteetaten har sviktet helt i år. Ingen tilbakemelding og nå står det at de har ikke laget skatteoppgjør når jeg sjekker. Håper det er de som får masse igjen som får sist beskjed ![]() FQTV
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Austrian loungen på VIE. Grei flight over fra Montreal med Austrian. Det er jo litt koselig med selskap som fortsatt har litt særegenhet og sjarm. For det hadde de. Men det blir neppe mitt foretrukne bolag altså. Og så er det det med at alt faktisk ikke var bedre før. Det er faktisk kjekkere ombord i en A350 enn i en 767-300. Andre ting var bedre før, som for eksempel jeg.
Nå gleder jeg meg uansett bare til å komme hjem. Det blir best så det suser. Ha en fortryllende tirsdag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra kontoret.. Deilig økt i studioet i dag og formen er på 90% igjen.. Gresk aften i kveld og det skal bli sabla godt.
FruSud har tydeligvis et stort forklaringsproblem for barna da hun vistnok har dratt første april spøken litt for langt i år og til og med involvert en lærer osv. Gleder meg til update. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra KLM Crown Lounge 25 i AMS!
Knallvær og en fin morgenflight fra TRD. Dessverre grevling til frokost ombord (Hvem i huleste spiser LAKS til frokost??♂️), men veldig bra servering på loungen med kald og varm, skikkelig, mat. ![]() Straks på vei til Wien, der jeg tydeligvis må ta over etter Fnate og løpe rundt i ring og lure alt som skjer! Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Bra du kommer og tar over her, for vi drar straks mot OSL. Bongo out
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra sør. Mørkt ute fremdeles og litt høst i luften. Straks trening før det blir pakking og av gårde til SCL. LA520 til LIM i dag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke sant? Mye lettere gjennom munnen.
Hæppi Tirsdag! For tirsdag er blad-dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God 1 April (fool) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 19 | 02-04-2022 10:22 |
God torsdag morgen - 1. april | EB | Flyforum | 19 | 02-04-2010 02:03 |
Reg req tirsdag 21.april 09 | zico77 | Register- og ATC-Forum | 4 | 20-04-2009 23:24 |
BGO 11. April & SVG 14. April | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 14-04-2008 22:34 |