![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok
![]() Plan for helgen var tur til Bergen og bytur med gutta. Men endte opp her. Måtte kansellere to t/r til BGO, en nå i helgen og en til uka, og booke med bolaget hit for å sjekke skader i kåken etter jordskjelvet. Fikk til og med SAS bonus og det bare 5t før avreise SVG. Fint med en ikke planlagt minitur ![]() Kåken har mye men mindre kosmetiske skader, som riss og sprekker i gips samt løse fliser på bad, sistnevnte er pga slett håndtverk er min påstand. Strukturelle skader i bærende konstruksjoner blir nok et eventyr for de ansvarlige å se etter, for søyler går jo gjennom leilighetene, men hos meg ser det greit ut. Blir først en tur ut, deretter får en starte med å lage detaljert skaderapport med bilder og sende gjengen nede i resepsjonen samt til landlord. Føles litt deilig å få brukt mine kunnskaper fra gamle jobben, finne feil og mangler, detektere vedlikeholdsbehov og lage tilstandsanalyser. Bestilling av utbedring slipper heldigvis jeg å stå for. Ha en glitrende flott søndag :-) ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 15 | 07-04-2024 21:07 |
Nydelig søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 12 | 02-04-2023 23:43 |
God søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 28 | 19-11-2019 09:02 |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God søndag morgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 26 | 06-03-2017 20:09 |