![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bangkok
![]() Plan for helgen var tur til Bergen og bytur med gutta. Men endte opp her. Måtte kansellere to t/r til BGO, en nå i helgen og en til uka, og booke med bolaget hit for å sjekke skader i kåken etter jordskjelvet. Fikk til og med SAS bonus og det bare 5t før avreise SVG. Fint med en ikke planlagt minitur ![]() Kåken har mye men mindre kosmetiske skader, som riss og sprekker i gips samt løse fliser på bad, sistnevnte er pga slett håndtverk er min påstand. Strukturelle skader i bærende konstruksjoner blir nok et eventyr for de ansvarlige å se etter, for søyler går jo gjennom leilighetene, men hos meg ser det greit ut. Blir først en tur ut, deretter får en starte med å lage detaljert skaderapport med bilder og sende gjengen nede i resepsjonen samt til landlord. Føles litt deilig å få brukt mine kunnskaper fra gamle jobben, finne feil og mangler, detektere vedlikeholdsbehov og lage tilstandsanalyser. Bestilling av utbedring slipper heldigvis jeg å stå for. Ha en glitrende flott søndag :-) ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad sommertid fra Ris - endelig sov man nesten som en tenåring igjen. Nå kaffe og forum samt gårsdagens papiraviser- og magasiner. Ellers vil jeg tro at jeg kunne brukt noen timer for å sjekker sprekker i gulv og vegger her også…men heldigvis er det alder på huset og ikke naturkrefter som er årsaken her. Nå skal bag` n pakkes for det blir en liten tur med den store italieneren i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra toget til OSL. SAS OSL-ARN-LIN venter, før jeg ender opp i Milano. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen på denne dårlige søndag. SOMMERTID GØR INTET GODT for helbredet og trætheden!
Nuvel: Klokken er 7.47 og det er dog stadigvæk dagens bedste tidspunkt. Sommertid eller ej :-)
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det sørlandske!
Dårlig med søvn i natt, men hyggelig å våkne opp til melding i SAS appen om at man har blitt oppgradert til Business på dagens flight! Den så jeg ikke komme med 2 ledige seter og nr 3 i oppgraderingskøen. Hadde helt slått det fra meg, så dette blir greit! Så da får jeg se å komme meg i dusjen og finne veien til Kjevik etterhvert for første av dagens flyhopp. God søndag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Tromsø
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Endelig startet dagen i 6-tiden og ikke 5-tiden... Satser på at vi andre klarer å snu klokka men beholde den slik for den største morgenfuglen. Vått og grått så usikker på hva man skal finne på i dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her går helgen med til å gjøre leiligheten klar for visning og fotografering, siden jeg har bestemt meg for å returnere til østlandet denne våren. Det er utrolig hvor mye ræl man akkumulerer seg…
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjeeesp fra Knausen. Peis, mimosa, kaffe osv.. Nyter man-fluen maksimalt og regner med at den er mer eller mindre borte før en hektisk uke starter i morgen. En stor svinenakke marineres i sennep og FruSud skal på tennis. Tenker det blir badekåpe til 22.30 i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God «hangover» fra Vinderen. Møtte noen dårlige kompiser igår på Egon, Oslo S, rundt lunsj. Derfra gikk det slag i slag. Av en el annen grunn endte vi på Jessheim utpå natta.
Hjemom en tur for å få litt gartnertjenester oppe å stå i hagen. Vi får se om man får tak i folk før reise til bortekontoret på Hawaii på tirsdag. Vann foretrekkes nå.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlig med bortekontor på Hawaii, kommer det trip report? Og hvordan er routingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Montreal. Siste dag messe før snuta rettes hjemover mot Storsmurfen i morgen.
Det kjenner jeg blir rimelig spesielt best. Ha en super søndag!
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
over at stille uret en time frem ![]() ikke til GMT -2/+2. Men når jeg kommer på de store tidsforskelle, render jeg rundt som en zombie ![]() ![]() God dag fra Fyn, hvor vejret disker op med både solskin og byger! Jeg kommer næppe ud at flyve i år, da jeg er inviteret til Australien (igen!) i 2026. Det bliver ikke billigt, og jeg håber, at den gamle luftfarts- medarbejder i den forbindelse kan spørge de kloge hoveder på Flyprat til råds! Jeg tror faktisk at I er bedre end mit rejsebureau!* Fortsat god søndag, og god flyvning til jer, som snart skal i luften ![]() * Ikke henvise til Bongos! Elefanten forstår godt dansk, men han gider ikke snakke med nogen, som vil flyve så direkte som muligt på én billet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag fra Kongsberg sykehus.
Jeg har vært her en uke nå. Ikke noe spesielt spennende tilværelse. Prøvene fra mandag viste at nyreverdiene var altfor høye. Dermed ble det akutt innleggelse. Det vanlige er at de først prøver en type medisin og ser om den hjelper. Det gjorde den ikke i nevneverdig grad. Da ble det prøvd en annen i kombinasjon med første og det har hjulpet godt heldigivs. Ulempen med den er at det er en sprøyte som gis hver 4. time døgnet rundt. Tidene på natten er 2 og 6, så det blir litt oppstykket søvn. Onsdag skal jeg videre til en av Hypern sine arbeidsplasser (Riksen), og det er nok en fare for at jeg må være her frem til da. Vi får se.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
EK til DXB(innom sjefen etpar dager), EK til MNL og PR til HNL.
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Er jo ikke unormalt å stikke innom sjefen og hilse på når man kommer på jobb, men for min del utgjør det en forskjell på om jeg tar til høyre eller venstre ut av heisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Mulig du må SAS’e den første leggen fra CPH, men med Skyteam-samarbeidet kan det være en tanke å se på selskap som Garuda, China Airlines, Vietnam, Korean og China Eastern. Er du tidlig med bestilling kan det hende noen av dem har gode tilbud i de øvre klassene via sin hjemme-hub videre til Australia. I hvert fall verdt et forsøk..? Alle disse flyr til Sydney og Brisbane/Melbourne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
nødt til at ringe til Elefanten igen………. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Bare å ta kontakt. Han har kontortid fra 10:30 til halv elleve. Send penger først.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 15 | 07-04-2024 21:07 |
Nydelig søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 12 | 02-04-2023 23:43 |
God søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 28 | 19-11-2019 09:02 |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God søndag morgen fra Bangkok | TriStar | Flyforum | 26 | 06-03-2017 20:09 |