![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe, forum og påskemarsipan på senga…så får vi se når jeg står opp. Ikke mange planene på morgenkvisten - men formiddagen byr på et besøk til opphavet og i kveld blir det boblesmaking litt lenger opp i Åsen. Skifter status fra gressenkemann til ektemann i løpet av dagen også…blir best:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Søndag og nattevakt nr 4 er snart unnagjort. Ikke like smal i øynene i dag som i går morges på denne tiden. I dag er det ukentlig øvelse og sikkerhetsmøte på ettermiddagen. Så er det nattevakt nr 5. Steike for et rutine liv vi har om bord her ![]() Snart køyen. Bare lage kaffi til påtroppende skift. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Her skal det lages frokost til kone, egne og andres barn, skulle tro jeg drev hotell. Så går det slag i slag - Hockeycup i Sandefjord for minstemann, bursdag for niese i Bærum, løping og badstu i Drammen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Gjesp fra Knausen. Continental og Brasserie France leverte som vanlig i går og det bla akkurat litt for mye vin og drinker. Nå skal det lages frokost til en hel haug unger og kone, så får vi se om jeg blir med og ser på FruSud spille volleyball kamp senere. Hvorfor skal de holde på med sa mye idrett disse damene?
En ting er sikkert.. 7 kilo svineknoker skal tilberedes og det blir skikkelig tysk aften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hallo fra Tønsberg. Heldigvis passelig oppegående igjen etter gårsdagens sykdom, men blir nok en liten time på horisontalen i dag også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra SJ 660. Stockholm neste, og etter hvert ny konsert. Bandet leverte i går, satser på at de leverer i dag også.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen ….
Mer ‘Thunderstruck’ enn ‘Alice’ her hos meg i SC .. Strømmen er gått, men generatoren putrer utenfor garasjen. Ble ikke så mye av den varslede stormen, men det regner godt og det buldrer og braker i omegnen. Men kaffen er kokt og internett funker, så vi lider ingen nød. Dagens første bleieskift er overstått, heldigvis ikke av den heftigste sorten. Ingen pleierske i dag, så det blir å ‘tough it out’. Svigerbeistet var i grønnsakmodus i hele går, så da blir hun nok litt mer våken i dag. Skjønt, hvem vet. Lite på programmet i dag, annet enn å vente på at strømmen kommer tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. En liten treningsøkt står på planen før det blir middag hos foreldrene mine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Fin søndag fra OSL (eller Thon hotel Oslo Lufthavn).
Da er det bare å glede seg til SK1455 OSL-CPH og SK931 CPH-LAX i morgen ![]() Jeg håper han fyren der borte roer seg ned når jeg ankommer landet. Ha en fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Chile. Skikkelig Latino-disco i går kjennes på kroppen. Nå funker det snart en gjeng inn til pool-party og søndagschill. Og så fortsetter oppfølgingen med Meta etter at Instagram ble hacket i går. Noe dritt.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Her har man ikke gått tur i kalde vinden, men man har fått jobbet litt og kan dermed daffe litt ekstra i morgen tidlig.
Løsningen som skriker navnet vårt da er .... HUSETS VIIIIN!!! Og litt take out og Zero Day og ikke minst litt ymse. Ha en best søndag
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grompf fra det Sørlandske!
Fortsatt ikke helt i form. Et glass vin hjalp ikke i går. Kanskje jeg skulle tatt to. Ingen tiltakslyst overhodet, men nå må jeg tar meg sammen og komme meg i dusjen. Bursdagsselskap hos opphavet. Kan jo ikke utbli fra det...... Måtte mandagen bli bedre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du må ikke stoppe. Begynn med ett glass og så bare drikk på frem til det hjelper
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God aften fra ZRH. På vei hjem til London via MUC i kveld. 45 min connection i ZRH, håper det ikke blir stress. Ønsker dere alle en fin avslutning på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |