![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe, forum og papiraviser foran peisen. Vask av hus på morgenkvisten før det blir en tur på kino og så middag med opphavet på Kolbotn i ettermiddag. Men første en kopp kaffe til…og kanskje lurer det seg inn et kolibriegg:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Vått og grått (som vanlig?) men kaffen er snart klar. Dukker opp noen venner i ettermiddag så da får man fyre opp pizzaovnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Ser ut som det har kommet 15cm med nysnø i natt, hvilket i grunn trengtes for skiføret her fremover. Hjem til Asker i ettermiddag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra nabokommunen til Asker der det ikke har kommet 15 cm snø. Må bortover å trene styrke på morgenkvisten. Deretter må det kjøres tll danseforestilling og håndball. Også planner om å slette sikkert sånn ca 2000 bilder siden jeg har 650 mb igjen av lagringsplassen på icloud. Noen som vet om det er en enkel måte å slette alle imesaaages eldre enn 6 mnd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Dubai!
Hjemreise i kveld etter noen dager i varmen, via Zurich heldigvis så blir ikke berørt av streiken i Tyskland! Vært godt med rundt 30 grader, nå kan våren komme hjemme! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Chiang Mai. Kjøkkenet er såpass ferdig nå at det kan tilberedes det meste av retter der. Så kona har da invitert 10 stykker på fest i kveld. Kokkeleringen er i gang, så da får jeg snart hive meg i bilen for å skaffe vin, øl og isbiter. Kanskje jeg får gløde opp PC’en og vpn for å få med meg litt fra femmila. Ellers var det stas å se at den lokale super’n nå har både Jarlsberg og Brunost i sortimentet. Ha en strålende søndag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God søndag fra Lillestrøm. Her sitter jeg fortsatt i køya med nyheter, forum og fersk kaffe. Men får sale opp og komme meg ut snart.
Ha en super søndag!!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Santiago. Våknet tidlig så da ble det kaffe, forum og soloppgang over Andesfjellene. Fin helg så langt i sunnhetens tegn med fjelltur og trening. Og litt pisco sour da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Gullstua. Alle virker litt forvirret over billetten min, og jeg kunne blant annet ikke sjekke inn på SAS med denne SAS Plus billetten. Egen insjekk på område to, sete 17A (som kostet penger), og måtte snakke meg inn på Loungen da jeg reiser som Senator, men ikke på Lufthansa. He he.. Første verden problemer osv.
Skikkelig trist å forlate Knausen i dag (jeg hadde passet dårlig inn på sjømann-biten av shipping) men vi rakk en nydelig mimosa-frokost med OBOS-lobster roll og greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Tralla-la, ellerno ..
Våknet til sommertid, noe som kunne vært greit hadde det ikke vært for at resten av verden, inkludert dyreriket, fortsatt opererer på vintertid. Her kunne Elon gjort noe nyttig …. I serien ‘MOW gjør ting han ikke kan’, har vi kommet til knirkete gulv. Jeg er imponert over meg selv! Men det kostet en strekk i ryggen, så i dag tror jeg at jeg skal ta det litt med ro. Men først ut med pelsdyret ….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra svigers residens. Fin start på dagen med kirke etterfulgt av tur i parken i nydelig vårvær. Svigerfar er i ferd med å fyre opp grillen. Bare å nyte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen. Her er det jobb helg men heldigvis skjer det svært lite.
På skjermveggen har vi prioritert 5 mila og nå er der skiskyting som ruller der. Etter jobb i kveld blir det et besøk hos opphavet før WF tar meg hjem til SVG. Der venter nesten to uker fri før 3 helgevakter til. Ha en flott søndag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Halla. Kom bare til å tenke på en ting angående den reisen til LAX.
Jeg har installert MPC appen, men kan jeg registrere reisen inn på appen nå så ankomsten er klar, eller må jeg vente til jeg har ankommet LAX? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mener registreringen er gyldig i et par timer eller noe sånt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |